vuurwerkbieb had het over 10 tijdens de live stream.
we gaan t zien
Heb helaas de livestream gemist. Waar had ik die kunnen vinden?
Ik hoor het graag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
vuurwerkbieb had het over 10 tijdens de live stream.
we gaan t zien
Heb helaas de livestream gemist. Waar had ik die kunnen vinden?
Ik hoor het graag.
Net live mee mogen maken, hierbij viel de finale eigenlijk een beetje bij in het niet![]()
Ook live gezien. Die bak ging maar door. En dat terwijl meerdere cakes een gigantisch tempo hadden.Wat gaat zoiets kosten? 400? 500?
Tja officieel moet je hem met een half voetbalelftal ophalen. Al Heb ik me nog nooit aan die regel gehouden.....Maar uhm, hoe gaat dit met de 25 kg regel?![]()
mijn filmpje
Net live gezien, wat een gruwelijke box was dit zeg! Ondanks dat ie ruim 4 minuten duurt verveelt ie geen moment. Wat een spektakel zeg.
Maar uhm, hoe gaat dit met de 25 kg regel?![]()
Denk dat ie rond de 450 euro zit. En dan is het nog een koopje voor 20 cakes van 30mm. Voor consuspul dan. Een txb869 600shots heb ik ooit voor 400 gehad.![]()
Toch vond ik de cake die vanavond geschoten was op deze film een beetje een zootje..![]()
Dat zou helemaal mooi zijn. Anders ben je wel even bezig met doorlontenEn zullen ze met "compound" nou bedoelen dat je deze niet meer officieel hoeft door te lonten? dus de cakes in de doos onsteken zichzelf na elkaar![]()
AiiiiiiiDe cakes stonden wel in de goede volgorde hoor. De ene box is alleen achterstevoren aangestokene