1.2" Giga Compound

Deze box zal idd niet verkocht worden dit jaar. Wel is dit een ludieke actie zodat je kan zien wat er allemaal eigenlijk mogelijk is met een compound box.

En ja ik weet het, er dient nog altijd gehouden te worden aan de 25 kilo regel, echter is deze wel redelijk achterhaald als je het mij vraagt......

Leuke actie moet ik zeggen! Want wat een beest van een box is dit!

Ik begrijp dus dat het hele compound concept tot 2 kg voor dit jaar van de baan is?! Maar... Wat in het vat zit, verzuurd niet!

Laten we het hopen. We gaan het zien volgend jaar. Best jammer. Maar zoals gezegd, genoeg ander mooi spul.

komt dit jaar gewoon op de markt er zijn importeurs die dit jaar al voor de compound blokken gaan

Ben wel benieuwd wie jouw bevestigd heeft dat dit zo is dat het op de markt komt. Want vorige week heeft de BPN mede namens het Ministerie bevestigd dat het er dit jaar naar alle waarschijnlijkheid juist nog niet doorheen komt. Verschillende importeurs hadden daar al wel op gerekend of gehoopt en hebben die boxen al wel laten maken maar ze mogen simpelweg nog niet verkocht worden.

Ben wel benieuwd wie jouw bevestigd heeft dat dit zo is dat het op de markt komt. Want vorige week heeft de BPN mede namens het Ministerie bevestigd dat het er dit jaar naar alle waarschijnlijkheid juist nog niet doorheen komt. Verschillende importeurs hadden daar al wel op gerekend of gehoopt en hebben die boxen al wel laten maken maar ze mogen simpelweg nog niet verkocht worden.

Kan bevestigen dat er sowieso twee importeurs met compound op de markt komen dit jaar! Er staat namelijk nergens in het RACT dat het niet zo mogen!

Kan bevestigen dat er sowieso twee importeurs met compound op de markt komen dit jaar! Er staat namelijk nergens in het RACT dat het niet zo mogen!

Nitraat, heb jij een link met outlet Groningen?? Zo'ja dan is het makkelijk te achterhalen wie de importeurs zijn.
Persoonlijk verwacht ik zoiezo Katan.

Dan kan wel waar zijn, wel staat er dat een cake max 500 ram kruit mag bevatten. En dat assortimenten van cakes die in 1 doos zitten niet doorverbonden mogen zijn.
Een compound kan nu alleen als er bijvoorbeeld twee cakes samen 500 gram kruit bevatten. Ik vond dat echter geen toegevoegde waarde. Het bekt wel leuk voor een importeur :wink:

Wij komen dit jaar nog niet met compound fireworks voor de nederlandse markt,het is voor dit jaar nog niet toegestaan.

Compound fireworks wordt toegestaan in 2017 in F2 2kilo.
De aantal cakes in een compound fireworks is geheel vrij,maar mag de 2 kilo niet overschrijden.
Je kunt dan wel weer een A,B,C,D uitvoering gaan maken en deze weer door koppelen.

Geheel duidelijk nu wat en hoe mogelijk is dus volgend jaar.
Daar zijn zeker leuke dingen mee te doen dan, ik ben alvast benieuwd.

live gezien erg mooie bak maar of hij op de markt komt is de vraag en wat het gaat kosten voor 400 laat ik hem staan ook was hij erg mooi

live gezien erg mooie bak maar of hij op de markt komt is de vraag en wat het gaat kosten voor 400 laat ik hem staan ook was hij erg mooi

Helaas is vanuit meerdere bronnen (waaronder vwmania) bevestigt dat deze knaller van een box (in ieder geval) dit jaar NIET op de markt zal komen

Back
Bovenaan