1.2" Firestarter 100sh

Precies zoals ik hem, met kooi dan wel, in herinnering heb. Dat was inderdaad een bizar dikke beukert, lijkt zonder kooi niets aan beukerigheid ingeboet te hebben. Misschien toch nog last minute meepakken... alleen die prijs...

Precies zoals ik hem, met kooi dan wel, in herinnering heb. Dat was inderdaad een bizar dikke beukert, lijkt zonder kooi niets aan beukerigheid ingeboet te hebben. Misschien toch nog last minute meepakken... alleen die prijs...
Dat kan kloppen want deze is ook met kooi! Deze kan prima meekomen met het Duitse 30mm. geweld. Echt Broekhoff op zijn best!

Heb hem er ook weer bij dit jaar. Aantal jaren geleden ook al eens in mijn collectie gehad. Mij benieuwen hoe deze zonder kooi presteert.

De 2024 batch gekregen, iemand een idee of die vergelijkbaar is met 2025 batch ? ( zoals op de demo's is geschoten)

firestarter.jpg

Laatst bewerkt:
Deze als vervanger gekregen samen met de Triumph van WTF voor de Radiant Detonation die niet was binnengekomen. Is ook de 2024 batch hier.

Deze net afgestoken en dit is echt een hele dikke box!!

Heb niet gekeken naar batch jaar, als de box er morgen nog staat zal ik ff kijken.

Maar deze klapte gewoon keihard, super spreiding, keiharde crackling effecten, mooie kleurtjes.

Als deze box je aanspreekt wat betreft effecten een i-shape dan is dit echt en topper.

Edit: 2024 batch dus:

2024 I.jpg
Eerste stook.jpg

Laatst bewerkt:
Deze net afgestoken en dit is echt een hele dikke box!!

Heb niet gekeken naar batch jaar, als de box er morgen nog staat zal ik ff kijken.

Maar deze klapte gewoon keihard, super spreiding, keiharde crackling effecten, mooie kleurtjes.

Als deze box je aanspreekt wat betreft effecten en i-shape dan is dit echt en topper.
Waar blijft het beeldmateriaal? Je kan wel iets zeggen maar bewijs is beter🫣

Waar blijft het beeldmateriaal? Je kan wel iets zeggen maar bewijs is beter🫣

Heb hem net ff opgehaald omdat ik zelf ook nieuwsgierig was, in me enthousiasme vergeten op voorhand te checken.

Foto's staan er, ik kan helaas geen video's uploaden. (weet niet hoe zonder account)
En film ook niet alles.

Dus hierboven de foto's amigo, meer kan ik nu niet voor je doen.

Maar geloof me, deze klapte als een malle.

Back
Bovenaan