Strijderkevin
VWC lid
Dik! Blij dat ik deze heb, batch van dit jaar?Beukerrrrr!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Dik! Blij dat ik deze heb, batch van dit jaar?Beukerrrrr!
Dit is de 22' Batch!"Dik! Blij dat ik deze heb, batch van dit jaar?
Maar als we de filmpjes moeten geloven zou de 25' Batch hierbij in de buurt moeten komen...Dat kan kloppen want deze is ook met kooi! Deze kan prima meekomen met het Duitse 30mm. geweld. Echt Broekhoff op zijn best!Precies zoals ik hem, met kooi dan wel, in herinnering heb. Dat was inderdaad een bizar dikke beukert, lijkt zonder kooi niets aan beukerigheid ingeboet te hebben. Misschien toch nog last minute meepakken... alleen die prijs...
Dat verklaart een hoop danDat kan kloppen want deze is ook met kooi! Deze kan prima meekomen met het Duitse 30mm. geweld. Echt Broekhoff op zijn best!
Was je bij huisman? Daar klapte die er echt maximaal overal boven uit!Als vervanger voor de 1.2 freestyle madness gekregen, vooraf zeg ik had liever de freestyle gehad. We gaan het zien.
Nee niet geweest, maar aan de reactie's hier in het topic te zien is het wel een topper.Was je bij huisman? Daar klapte die er echt maximaal overal boven uit!