tjeerdbeer
VWC lid
Denk dat dit nog wel eens de stamper van het jaar kan worden
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
In Zeist bij Kesler. Betaal je wel de volle mep.Iemand deze nog gezien omgeving zoetermeer, utrecht of Joure?
Huizen heeft 'm nog tegen een scherpe prijsIemand deze nog gezien omgeving zoetermeer, utrecht of Joure?
Breda, nu in de Daily Deals!Waar ?
Ja hier ook gelijk maar meegepakt. En er zat ook opeens een Double Demolition bij. Heel vreemd.....Niet echt gepland maar voor die 110,- in Breda kon ik hem niet laten staan…

Vervelend zeg...Ja hier ook gelijk maar meegepakt. En er zat ook opeens een Double Demolition bij. Heel vreemd.....
![]()
Snap wat je zegt, heeft met persoonlijke voorkeur te maken! (Overigens was ie wel te krijgen voor €110)Spreiding lijkt geweldig maar ik vind het een smoelloze bak, 13ineendozijn. Achteraf te herinneren als "die ene dikke" maar dat heeft me er toch niet toe kunnen brengen €135 voor neer te lappen omdat ik geen enkel effect eruit vind springen.
Spreiding lijkt geweldig maar ik vind het een smoelloze bak, 13ineendozijn. Achteraf te herinneren als "die ene dikke" maar dat heeft me er toch niet toe kunnen brengen €135 voor neer te lappen omdat ik geen enkel effect eruit vind springen.