1.2" Firestarter 100sh

Andere jaren geen last gehad van FOMO artikelen, maar dit jaar...
Als ik nu zeker zou weten dat Magnum/Broekhoff deze producten volgend jaar in Duitsland gaat verkopen, zou ik deze volgend jaar aanschaffen.
Maar nu... dit wordt samen met de Chain Reaction en Exclusive Funky Town mijn FOMO bestelling.

Heb persoonlijk al 3 jaar misgegrepen op de firestarter dus dit jaar wil ik m echt hebben.

Geloof het wel met deze, dit wordt een toppurr!

Spreiding lijkt geweldig maar ik vind het een smoelloze bak, 13ineendozijn. Achteraf te herinneren als "die ene dikke" maar dat heeft me er toch niet toe kunnen brengen €135 voor neer te lappen omdat ik geen enkel effect eruit vind springen.

Spreiding lijkt geweldig maar ik vind het een smoelloze bak, 13ineendozijn. Achteraf te herinneren als "die ene dikke" maar dat heeft me er toch niet toe kunnen brengen €135 voor neer te lappen omdat ik geen enkel effect eruit vind springen.
Snap wat je zegt, heeft met persoonlijke voorkeur te maken! (Overigens was ie wel te krijgen voor €110)

Vandaag heel erg over getwijfeld, want Super Flowers ook te krijgen voor een goede prijs.

Uiteindelijk voor de laats genoemde gegaan en deze laten liggen.

Als er geen SF aanbieding was misschien toch meegepakt maar nu niet.

Back
Bovenaan