1.2" Firestarter 100sh

Ben ik nou gek of is ie hier compleet anders dan op eerdere filmpjes? Het lijkt wel een andere box. Alsnog een hele dikke bak, dat dan weer wel. Had hem zelf ook maar vanwege de wind niet geschoten.

Ik zat me ook al af te vragen naar welke box ik zat te kijken?

Deze vorig jaar als vervanger gekregen had de 1.2'' Willow Mayhem besteld maar was niet geleverd. 1.2'' Firestarter was erg goed flinke burst aanrader! Heb nu met de afgelopen Magnum 25% actie wel weer de 1.2'' Willow Mayhem besteld hopelijk heb ik hem wel in de straat staan 31 december! :handsup:

Deze vorig jaar als vervanger gekregen had de 1.2'' Willow Mayhem besteld maar was niet geleverd. 1.2'' Firestarter was erg goed flinke burst aanrader! Heb nu met de afgelopen Magnum 25% actie wel weer de 1.2'' Willow Mayhem besteld hopelijk heb ik hem wel in de straat staan 31 december! :handsup:

ja wil hem eigenlijk dus wel eens proberen..

Denk dat er na deze jaarwisseling genoeg films van deze box zullen verschijnen. Hij wordt veel gebruikt als vervanger van producten die te laat binnen komen. Zo krijg ik er zelf zelfs 3 dus hopen dat het wat is.

Denk dat er na deze jaarwisseling genoeg films van deze box zullen verschijnen. Hij wordt veel gebruikt als vervanger van producten die te laat binnen komen. Zo krijg ik er zelf zelfs 3 dus hopen dat het wat is.

Oh egt en 3 nog wel niet heb vorige jaar gehad moet zegen is prima blokje hop hem dit jaar ook te te kunnen scooren voor een mooie prijs

Ben ik nou gek of is ie hier compleet anders dan op eerdere filmpjes? Het lijkt wel een andere box. Alsnog een hele dikke bak, dat dan weer wel. Had hem zelf ook maar vanwege de wind niet geschoten.
Wordt er in een andere volgorde geschoten? Zo te zien wordt er op het filmpje begonnen met cake 4?

Wordt er in een andere volgorde geschoten? Zo te zien wordt er op het filmpje begonnen met cake 4?

Daar zou je best nog eens gelijk in kunnen hebben. Volgens mij mist cake 1 helemaal dan…

Zag overigens dat hij inmiddels ook weer te koop staat bij die ene winkel in het centrum van Zeist. Je weet wel welke ik bedoel :)

Toch maar besteld, want volgens mij is het gewoon een klappertje. Tempo mag misschien wat hoger, maar de uitwerkingen zien er top uit.

Is hier slechts een batch afgekeurd of de hele nieuwe versie?

Evt ouwe voorraad zal dus nog wel uitgeleverd worden?

Niet deze maar ook Insane Crown Bomber... Ik baal ervan. Qua effecten voor mijn smaak verschil van dag en nacht. Kwam er te laat achter anders had ik liever geld teruggehad maar vind ik weer zo lullig voor 't verkooppunt. 2e jaar op rij dan dat ook die de dupe (zouden) zijn

Back
Bovenaan