1.2” Escape from Hell 216’s

Prima box, laatste cake was erg mooi.
Toch ook wat plof boeketten gehad en hem twee keer overnieuw aan moeten steken.
Vond hem de 140 wat ik had betaald niet echt waard, laat staan 200

Aangezien ik de Escape From Hell als laatste cakebox gepland had, heb ik hem ietsjes anders doorgelont dan de bedoeling was.

Qua timing net even iets te snel, maar wel 'n heerlijk geweld.
Afgestoken om 02:45 uur. Toen had het net geregend en was een groot deel van de mist weg getrokken.

Filmpje van mijn kant, hij begint bij cake 2. Cake 1 was al afgestoken maar het doorlontsysteem werkte niet. Daarna de cake eerst opnieuw doorgelont..

Dit was voor ons de topper van oud en nieuw, hele grote effecten en een opbouwend tempo, op een gegeven moment gaat er zelfs een cake all at ones het kon niet mooier!

216 shots in precies 2 minuten echt geweldig en zonder stille momenten in 1 keer netjes achter elkaar de doos uit, volgend oud en nieuw staat hij er weer!!

Het filmpje doet hem eigenlijk geen recht, het filmpje even af kijken / luisteren dan hoor je de reaktie van de buurt.

Het straatfilmpje zonder zoom in 1080p,

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ja zo was die van mij ook met alleen twee tussen pauzes. Vind er teveel plofjes tussen zitten

Opzich mee eens dat het geen box is met allemaal maximaal uitgewerkte effecten zoals bijv. de Imortel Gold, maar die kost 140,- euro voor 4 cakes en nu had ik 9 cakes voor 140,- euro!

Ik vind m vooral goed als escalatie cake, alles bij elkaar en de geweldige snelheid en prijs maken deze cake een topper voor mij.

Prachtig blok, met veel verschillende effecten! Was samen met de Exodus en de Viking de topper van de avond. Burst en effectgrootte waren prima, alleen bij de blinkers van de cake met crackling was deze wat minder (zie filmpje op 0:52). Wel was de burst van de grotere cakes van de Exodus net even een stukje zwaarder. Als deze met korting weer verkrijgbaar is, dan is deze er volgend jaar zeker weer bij in de collectie!

Man! Dit filmpje heeft alles!!

- Kwaliteit
- Sfeer (aan het begin met die mensen op straat)
- Het juiste perspectief (op het draaien met de camera na dan)

Alleen al vanwege die dikke bijzondere palmen (zeer breed in de kern, en dan aflopend naar smal richting de tips) wilde ik deze bak al kopen! Helaas wegens omstandigheden toch niet gedaan.

Dit filmpje en dat hierboven van ThunderBall tonen wat je voor die 200,- euro (adviesprijs) krijgt en dat is niet mis. Als je deze voor 140,- kan krijgen, zeg ik doen.

Wel jammer dat zowat 12 pagina's voor de verkoopdagen zijn volgekalkt en amper 1 na de jaarwisseling.

Alleen al vanwege die dikke bijzondere palmen (zeer breed in de kern, en dan aflopend naar smal richting de tips) wilde ik deze bak al kopen! Helaas wegens omstandigheden toch niet gedaan.

Die Palmen waren ook de reden dat ik deze kies boven de flash of the gods echt super uitgevoerd.

Ik zit net deze cakebox te bekijken via de live stream van de demo, maar dat was volgens mij wel een hele opgevoerde versie van dit product.. een wereld van verschil zo met de oud en nieuw filmpjes.

Dit was ook echt een prachtbak met flinke klappen ook. Met zo n ding in de straat ben je de man vooral ook per 2 stand alone ook niet verkeerd...

Vanavond gezien :) vorig jaar twijfelde ik om hem te kopen kon hem toen niet live aanschouwen bij een demo, maar wat een prachtige box is dit zeg.

Foto's:

escapefromhell.jpg

escapefromhell2.jpg

Vond deze box wel 1 van de mooiere die geschoten werd op de demo, mooie afwisselende effecten, grote boeketten en de mines van de 2e cake prachtig.

Hier mijn video bijdragen.

Back
Bovenaan