Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Had ook de laatste van mijn dealer. Hij vertelde mij dat ze er meer hadden besteld dan dat ze geleverd hadden gekregen. Hopelijk presteerd hij goed!
Bekijk bijlage 31283Bekijk bijlage 31283
Hier t zelfde probleem veel vocht. Mooi tegen de verwarming
er waren volgens mij nogal wat pallets van de escape zeiknat uit de container gekomen ,mischien is dat de reden waarom er zo weinig van zijn bij de dealers. ik werk zelf bij megavuurwerk lwd en daar zaten ook 2 dozen bij die erg nat waren.
Rubro tsunami ook vocht en idd bad ass en escapeOngelofelijk slecht dat dit dan gewoon wordt uitgeleverd door mania.
Gewoon een jaartje laten liggen. Meeste van jullie hebben toch een grote collectie, dan kan een jaartje wachten geen kwaad.
Een cakebox met een adviesprijs van 200,- en dan erg vochtig (nat) ontvangen. Ik kan er niet over uit.
Een jaar laten liggen is geen oplossing lijkt mij. Dit mag toch gewoon niet gebeuren.
Hoe checken jullie dat dat ding vochtig is dan? Ik neem aan gewoon voelen aan de cakes? ��