1.2” Escape from Hell 216’s

Ik wilde hem net op halen hadden ze hem niet, kreeg ik te horen dat ze er maar 5 hadden gekregen en 50 nodig hadden voor bestelling. Ben erg teleurgesteld hebben meerdere mensen een vervangend product mogen kiezen? Of zegt iemand van hij is daar ook nog?

Net opgehaald, wat een box!! Had hem gekocht in de bulk 3 daagse, 140,- voor 9 (bijna) 500 grammers. Heerlijke prijs. Snel uitgepakt en los van elkaar neergezet om te drogen.

Had ook de laatste van mijn dealer. Hij vertelde mij dat ze er meer hadden besteld dan dat ze geleverd hadden gekregen. Hopelijk presteerd hij goed!

Had ook de laatste van mijn dealer. Hij vertelde mij dat ze er meer hadden besteld dan dat ze geleverd hadden gekregen. Hopelijk presteerd hij goed!

Tja blij word je er echt niet van ik stond daar met nog een klant en ook een nee. Krijg je al vervanger de 2 minutes fascination box van vuurwerkmania. Heb ik gevraagd om wat anders en mocht mee de bunker in en koos voor de the rebellious rocker box en the rumble in the jungle.

Ben benieuwd wat nou precies het probleem is dat het niet uitgeleverd kan worden. Te weinig uit China vandaan denk of niet? Maar ja vorig jaar al product niet geleverd gekregen dit jaar niet... al gebeurd dit op de 2e verkoop dag Ok maar ja heb maand terug besteld.

a meen je niet.
ik heb met de bulk besteld maar haal hem morgen pas op.
dus grote kans dat ik naast de pot pies?
iemand enig idee hoe de voorraad bij master fireworks den haag is?

Waar blijft dan de communicatie? Ze hebben je mail telefoonnummer en huisadres. Ik ga het zaterdag ophalen ben benieuwd. Morgen zelf maar even contacten.

Inderdaad, wat een grote doos zeg. Mijn exemplaar is netjes uitgeleverd maar is erg vochtig. Staat nu te drogen in de rijst...

er waren volgens mij nogal wat pallets van de escape zeiknat uit de container gekomen ,mischien is dat de reden waarom er zo weinig van zijn bij de dealers. ik werk zelf bij megavuurwerk lwd en daar zaten ook 2 dozen bij die erg nat waren.

Ongelofelijk slecht dat dit dan gewoon wordt uitgeleverd door mania.

er waren volgens mij nogal wat pallets van de escape zeiknat uit de container gekomen ,mischien is dat de reden waarom er zo weinig van zijn bij de dealers. ik werk zelf bij megavuurwerk lwd en daar zaten ook 2 dozen bij die erg nat waren.

Ik had die van mij op de weegschaal gezet en hij woog zonder kooi 25,5 kg. Hoop niet dat dit betekent dat er nog een halve liter vocht in zit. :rolleyes:

nu knijp ik hem of die op voorraad is.
en nu lees ik ook nog vocht.
pfff dat wordt spannend morgen.
als die nat is kennen we hem dus meemaken als de laatste demo

Gewoon een jaartje laten liggen. Meeste van jullie hebben toch een grote collectie, dan kan een jaartje wachten geen kwaad.

Een cakebox met een adviesprijs van 200,- en dan erg vochtig (nat) ontvangen. Ik kan er niet over uit.
Een jaar laten liggen is geen oplossing lijkt mij. Dit mag toch gewoon niet gebeuren.

Een cakebox met een adviesprijs van 200,- en dan erg vochtig (nat) ontvangen. Ik kan er niet over uit.
Een jaar laten liggen is geen oplossing lijkt mij. Dit mag toch gewoon niet gebeuren.

Ik kan er ook niet over uit dat deze boxen gewoon geleverd worden inderdaad, wetende dat ze vochtig zijn.

Hoe checken jullie dat dat ding vochtig is dan? Ik neem aan gewoon voelen aan de cakes? ��

Bij het openen van de box en een cake er uit te halen bleef hij al plakken aan de onderkant, aan de zijkant van de cakes voel je het ook.

Geldt tevens ook voor de rumble, golden illusion en de psycho, allemaal even vochtig.

Back
Bovenaan