Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Bij deze nog even mijn share van alleen het product. Helaas ging het filmen van de uitwerking niet lekker.
Zo krijgen de geïnteresseerden een indruk van hoe hij eruit ziet en hoe groot hij is.
Niet mijn favoriet uit de Geisha Megaforce lijn, maar zeker een stevige 4de plek.
Mooie prijs! Waar als ik vragen mag?Ik heb hem voor €140,- kunnen scoren, ik ben benieuwd!
Heb er een stuk karton tussen gedaan, dus zal wel goed komen.O ooo, heb 'm wel aan de onderkant doorgelont. Dat kan een probleempje geven tussen cakes 3,4,5,6. Wel goed afgedekt met veel zilverpapier maar die hitte van die wasag... Naja zal spektakel geven mocht de overgang 3-4 overgang 5-6 aansteken.
Bij nader inzien had bovenin doorlonten ook problemen gegeven. Overgang 3-4 en 5-6 zitten bij elkaar bij mijn versie zoals het bij het filmpje van Subarashii op vorige pagina. Heb dus het beste gedaan wat kan zo met vele zilverpapier en plakband er tussen.
Kruitstress![]()
kan je foto makenb van hoe je het hebt doorgelont?Heb er een stuk karton tussen gedaan, dus zal wel goed komen.