1.2" Chain Reaction 100 Shots

Erg goed zo op film, misschien minder harde burst dan de andere 30mm bakken op de demo maar in de effectgrootte merk ik daar weinig van

Vind de big booster en de big box de betere van de twee obv prijs en uitwerking.

Vond deze net iets te snel gaan waardoor het sierlijke eraf was. Slecht vind ik het zeker niet, burst iets minder maar effecten groot genoeg ben zelf wel blij dat ik dit heb laten staan.

Misschien volgend jaar in de freak voor 85/100€

Burst zeker goed maar niet zo hard als een willow mayhem ofzo.

Wel mooie effecten en goede staarten!

Begint 16:58

Ik vond deze persoonlijk top overkomen, dat komt met name door het tempo waardoor je de lucht gevuld houdt en de dikke gouden tails, van laag tot hoog het effect.
Niet besteld, maar deze houd ik voor komend jaar zeker in de gaten qua acties.

Mooier hieraan is dat de effecten net even zo hangen dat het willows worden itt het rondere geweld van een Big Box ofzo. Mooie hoor, sierlijk. Ff in 't achterhoofd voor volgend jaar.

Ziet er toch wel erg fraai uit hoor op de films van de demo. Mooie effecten, lange hangtime en goede tails. Ook een lekker tempo. Zal per 2/3 niet misstaan in een goudproject denk ik zo.

Ik vond dit persoonlijk gisteren misschien wel de mooiste box van de avond (t.o.v. verwachtingen vooraf). Geweldige goudcompound, heerlijk tempo en ik vond zelf de burst dikke prima. Kon mij door zijn tempo en effectgrote meer bekoren dan bijv. de Immortal Gold.

Deze was goed te doen. Niet heel bijzonder maar dat zal wel komen omdat ik niet de grootste goud liefhebber ben. In principe presteerde alles van Magnum goed, dus deze ook!

Ik vond dit de mooiste box op de demo bij Huisman, maar schoot deze na de Lion en de Big Booster (beiden waren niet op de demo, maar zijn qua uitwerking vergelijkbaar) af en die twee vond ik toch nog wel wat meer overtuigen qua effectgrote i.i.g. Alleen het oplopende tempo van deze box is wel heerlijk. Zeker een prima box!

Voor een kooiloze box vond ik deze erg goed. Toch moest hij wel zijn meerdere erkennen in zijn opgesloten broertjes.
Prijsverschil zou voor mij groter moeten zijn om hem nog eens aan te schaffen.

Vond het een goede box met lekker tempo. Hier in de film twee tegelijk in v-shape met in het midden een Willow Mayhem (versneld). Gaf een mooi goudbeeld!

(Ter vergelijk: hierna volgden 3x Total Display 400 shots in w-shape samen met 2x ROTP, zie verschil in formaat en hoogte van boeketten)

Back
Bovenaan