1.2'' Caracas Chaos *NIEUW 2025*

Scav

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: VC425
Artikelnaam: 1.2'' Caracas Chaos
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: 1978 gram
Aantal Schoten: 100 schoten
Effectomschrijving: Op veler verzoek: 4x onze award winning crackling cake samengevoegd tot één monsterlijke compound!
Tube diameter: 30 mm
Kartoninhoud: 1/1
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: € 145,00
Winkelprijs: € 139,99
VC425-Caracas-Chaos-City-Line-Magnum-Vuurwerk.jpg

O.a. te koop bij: Magnum Vuurwerk

Wij danken Magnum Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Helaas mosterd na de maaltijd. Er is inderdaad veel naar gevraagd, ook door mijzelf maar dit was wel vorig jaar toen de kooien nog mochten...

Vorig jaar werd de te dure waaier variant verkozen boven deze.

Nu zonder kooi ben ik bang dat het de plank mis slaat..

Ik vind dit wel een hele goeie zet. De prijs ligt een stukje onder de gebruikelijke adviesprijs voor een 100sh 1.2", en de tempoversnelling is echt perfect wat wel een meerwaarde geeft tov 4 cairo's doorverbinden. De kwaliteit van de burst en boekettgrootte overtuigt alleen nog niet, hopen dus dat we deze op de demo gaan zien!

Ik vind dit wel een hele goeie zet. De prijs ligt een stukje onder de gebruikelijke adviesprijs voor een 100sh 1.2", en de tempoversnelling is echt perfect wat wel een meerwaarde geeft tov 4 cairo's doorverbinden. De kwaliteit van de burst en boekettgrootte overtuigt alleen nog niet, hopen dus dat we deze op de demo gaan zien!
Eens.. liever deze opbouw dan 20-25-30mm. In de freak ga je hem voor 100-110 oprapen. Ligt prima in lijn met de Caïro. Alleen even kijken of hij echt zo goed is!

Met alle respect maar jij vind 140 euro voor een 30mm 100s chrysbak wel 'ok' ?
Nee niet als je dat er daadwerkelijk voor moet dokken, ik vergelijk het enkel met "gebruikelijke" adviesprijzen voor dergelijke compounds. Volgens mij zitten die namelijk rond de €170-180, dus dan is deze relatief goed geprijsd. Zeker met 25% eraf als ze dat weer gaan doen

Laatst bewerkt:
Het concept is geweldig. Ik vind het wel lastig om op basis van deze video te beoordelen hoe groot de crackling boeketten zijn en of deze dus echt vergelijkbaar is met de Cairo's. Met een beetje geluk gaan we het bij de demo meemaken.

Tja, vond de 2024 batch ook minder dan 2023 als ik eerlijk ben, in die verhouding komt het wel wat overeen. Echter, toen ik er 4 tegelijk schoot stond het verder uit elkaar dus een halve straat gevuld aan effect.

Wat ga ik hier nou eens van vinden..... of het camera werk is dramatisch of de batch cairo's is nog minder dan voorgaande jaren. Op de film komt het absoluut niet over als 30mm. Laten we het maar even afwachten of die op de demo volgende week nog te bewonderen is maar ik laat hem voorlopig net als de cairo zelf links liggen.

A little to late voor mijn gevoel. Als ze het meteen gedaan hadden was het een mega brutte doos geworden.

In het 100sh krakel assortiment zitten momenteel betere afgaande op de beelden voor minder geld.

Ik kies toch voor 2x Royal Match/Crackle king.

Back
Bovenaan