1.2" Blue to Red

nemmie

VWC lid
Artikelnummer: ...
Artikelnaam: 1.2" Blue to Red
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal Schoten: 25 schoten
Effectomschrijving: ...
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Richtprijs: 34,95

01564_1.2%EF%80%A0_blue_to_red.png

Laatst bewerkt door een moderator:
erg mooi, al had ik liever dat de salvo's in 1 keer zouden schieten zodat je in 1 keer de omschakeling van blauw naar rood zou zien. Of dat die rustig 1 voor 1 schoot en de laatste 5 schoten als finale salvo.

Maar goed, een mens kan wat te zeiken hebben af en toe :P

Opvallend rustig rond deze cake, voor ons de verrassing van de avond met enorme boeketten! Nog nooit een colour change zo goed uitgevoerd gezien in een consumenten cake. Rood hangt eerst voor een goede tijd voordat het overgaat in blauw. Effecten waaieren daardoor bijna uit als een crackling chry cake. Zeer zeker een aanrader! Straatfilmpje komt binnenkort.

Wat een heerlijke bak was dit! Kan zich meten met cakes zoals de Cruelty en die uit Cruel traction qua boeketgrootte en burst. Zoals ik hierboven al schreef is de color change in werkelijkheid echt verbluffend om te zien. Waar in cakes als de Colour change (HFF collectie) waarschijnlijk alleen freaks het kunnen zien, viel het bij deze cake iedereen op. Echt een super bak in mijn ogen.

Hier de straatfilm, was helaas wat mistig bij ons:

Ter vergelijking de Cruel traction exact hetzelfde gefilmd:

Door de salvo's en enorme boeketten zou het echt een perfecte bak zijn om als finale van menig cakebox te gebruiken.

erg mooi, al had ik liever dat de salvo's in 1 keer zouden schieten zodat je in 1 keer de omschakeling van blauw naar rood zou zien. Of dat die rustig 1 voor 1 schoot en de laatste 5 schoten als finale salvo.

Maar goed, een mens kan wat te zeiken hebben af en toe :P

Mooie cake maar dit zou 'm inderdaad wat populairder maken.

Gelukkig schiet deze vlot door, anders was het niet spectaculair genoeg geweest, echter is hij daardoor wel vrij snel weg. Al met al een leuke cake. effecten hadden wat voller mogen zijn.

Back
Bovenaan