1.2" Big Tail to Blue

titanium

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 01517
Artikelnaam: 1.2" Big Tail to Blue
Bruto Gewicht: 14 kg
Netto kruitgewicht: 1750 gram
Aantal schoten: 100 schoten
Effectomschrijving: 100 schots Original compound, eerst grote gouden tails met crackling crossette. Daarna grote en felle blauwe peonies. Groot kaliber en gruwelijk tempo!
Max. tube diameter: 30
Tijdsduur: 32 sec.
Stijghoogte: 25-30 meter
Kartoneenheid: 1
Adviesprijs: €139,5
O.a. te koop bij: https://www.zenavuurwerk.nl/

01517-1-2-Big-tail-to-blue-kopi%C3%ABren.jpg

Wij danken Zena Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Dikke tails! deze ga ik in de gaten houden. Vind juist een compound of box in 1 effect gaaf, zeker voor in een showtje.

De 100 schoten bestaan uit losse tails en bombettes met peony. Het is dus geen tail die overgaat in een peony dat is dan weer jammer

Dat klopt maar de beschrijving big tail to blue suggereerd dat alles uit een tube komt, nu is de helft van deze box een tailcake

Ik vind het een mooie bak, maar € 139,50 is wel aan de hoge kant.

Dikke tails en mooie blauwe kleur. Goed gedaan Zena

Het concept vind ik wel grappig, de helft van de shots een goede tail en de andere helft een goed boeket, maar ik vind het boeket hier een beetje tegenvallen eerlijk gezegd. Is wel op basis van film, dus misschien dat de mensen die deze in de straat hebben gehad dit kunnen bevestigen of ontkennen?

Het lijkt er op basis van de filmpjes in ieder geval wel op dat ze niet allemaal de big tail to blue hebben. Sommige missen duidelijk blue, dat doet in mijn ogen afbreuk aan het concept.

Back
Bovenaan