1" 100 shots Urban Legend

Wat zonde om te lezen zeg. Heb ook getwijfeld om deze erbij te nemen, maar blij andere keuzes gemaakt te hebben zo te lezen.

Je filmpje is jammer genoeg niet compleet, je mist de finale cake.

Maar ik moet zeggen dat ik het toch een leuk blokje vind! Het is niet groots en het knalt niet hard zoals wij liefhebbers dat willen en daar toch best kritisch in zijn, maar ik vind het wel een leuk blokje voor de juiste (freak)prijs. Als liefhebber/freak zou ik hier wel in de vooravond van kunnen genieten, en voor de doorgaanse consument is dit ook een prima 00:00u blokje wanneer je niet te duur wilt doen. Er zijn zeker betere alternatieven, maar die kosten ook meer...

De burst en boeketgrootte wisselt nogal, maar de kleuren en effecten zijn leuk! De eerste cake heeft felle dalia sterren in verschillende kleuren en die komen er mooi uit. Niet alle boeketten doen het lekker, maar het blijven leuke kleurtjes die je niet gauw tegenkomt in cakes en compounds op de NL markt. En zeker niet in Dalia vorm.

De andere cakes + de finale cake (die hier niet op film staat) hebben ook geen doorgaanse kleuren of peony effecten. Ik kijk wel echt naar leuk blokje met een goede finale.

Voor rond de €100 doe je geen miskoop met dit blokje 👍🏻

Back
Bovenaan