1" 100 shots Urban Legend

Scav

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 482
Artikelnaam: 1" 100 shots Urban Legend
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 1260 gram
Aantal Schoten: 100 schoten
Effectomschrijving: Deze legendarische 100 shots compound heeft een opbouw van begin tot het spectaculaire eind waar wij ons DNA in vinden. Vuurwerk maken waar je meer van geniet dan je zelfs al verwacht had. Must Have!
Afmeting: 32,3 x 32,3 x 19,6 cm.
Tube diameter: 25 mm.
Kartoninhoud: 1/1
Kooi: ...
Tijdsduur: 75 sec.
Stijghoogte: ...
Advies verkoopprijs: € 149,00
Winkel prijs: € 139,99
Online prijs: € 129,99

0482-Urban-Legend-WCKD-Magnum-Vuurwerk.jpg

O.a te koop bij: Magnum Vuurwerk

Wij danken Magnum Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Nou maak die Effectomschrijving maar waar. Nou maken jullie mij wel nieuwsgierig.

Dikke blinker bak wel. Witte blinker met rode sterren zien er altijd zo groots uit.

Zag onder het filmpje van Magnum een reactie van iemand en die gaf aan dat deze bak op de Argento Pyroshow 2000-A Minerva lijkt. Zelf net het filmpje gekeken en deze box is inderdaad gewoon hetzelfde alleen heeft deze minder schoten.

Prima bak, maar vind hem op film er niet bovenuit steken dat het voor mij echt een must have is ofzo.

Opening van deze box vind ik erg mooi met de diverse kleuren combinatie blinkers, jammer dat in het 2e deel alleen maar de standaard effecten worden gebruikt. Voor mij geen must have

Zag onder het filmpje van Magnum een reactie van iemand en die gaf aan dat deze bak op de Argento Pyroshow 2000-A Minerva lijkt. Zelf net het filmpje gekeken en deze box is inderdaad gewoon hetzelfde alleen heeft deze minder schoten.
Klopt idd dan toch liever de Minerva van 144 shots voor de zelfde prijs

Back
Bovenaan