1.0'' Mix it Up!

100 of 90 voor deze is wel echt aan de prijs, is maar 25mm.

Is een mooie box maar voor 90 toch teveel

De finale is echt heftig of niet. Blij deze besteld te hebben.

Zag deze toevallig gisteren nog langskomen toen ik door wat compilaties aan het zappen was. Zie vanaf 12.57. Goede film van deze box!

Aantal jaren geleden ook gehad, alleen was dit tempo alleen in cake 2 en 4 te vinden destijds, staat ook wel ergens in dit topic. Lekker rambakkie hoor, ga je geen spijt van krijgen!

Zag deze toevallig gisteren nog langskomen toen ik door wat compilaties aan het zappen was. Zie vanaf 12.57. Goede film van deze box!

Aantal jaren geleden ook gehad, alleen was dit tempo alleen in cake 2 en 4 te vinden destijds, staat ook wel ergens in dit topic. Lekker rambakkie hoor, ga je geen spijt van krijgen!

Als ik hem dan op dit filmpje weer zie sla ik mezelf weer voor mijn kop dat ik hem van de lijst heb afgehaald :frusty: Misschien toch maar weer terug op de lijst zetten :confused:

Ik zie hem nog steeds staan voor een mooie prijs.. Twijfel twijfel... denk dat ik dan eerder wil gaan voor finale colorz

Blijft een toppertje voor een juiste prijs, net als de 1.0 massive blinkerz ook een regelrechte topper.
Heb deze wel op de film gezet. Is even niet scherp maar na 3 seconden pakt de camera hem scherp. Deze komt er zeker weer bij voor de juiste prijs!

Deze was echt zwaar boven verwachting, heerlijk tempo en die finale is echt top! Toppertje en al helemaal voor het geld

Echt al vaak deze gestookt en het blijft een prima bak. Lekker afwisseling, goede boeketten, goede burst en leuke finale.

Hij staat nu bij langenberg voor 85, ik kan me niet herinneren dat ik hem vorig jaar goedkoper tegen ben gekomen. Leuke box voor dat geld.

Back
Bovenaan