1.0" Massive Blinkerz

ik zelf zou dan liever 4 x de massive aan elkaar lonten
met een goede aktie is dit net zo duur maar de uitkomst vind ik dan toch iets groter

Nou dat gaat 2017 ook niet meer op dus :D Deze is echt mooi divers qua blinkers hoor, eentonigheid mooi voorkomen in de compositie, blinktoppertje
 
ik zelf zou dan liever 4 x de massive aan elkaar lonten
met een goede aktie is dit net zo duur maar de uitkomst vind ik dan toch iets groter

Ik zie niet in in hoe jij deze box met een goed presterende Massive kunt vergelijken. ik zie in ieder geval geen echte overeenkomsten. En dan zo als net al gezegd, de massive van dit jaar 4 maal aanschaffen is zonde van je geld, ook al zou je ze voor 50% korting kunnen aanschaffen.
 
Dit was één van m'n favorieten van de avond! Lekker hoog tempo en mooie kleuren. Staat al weer op de lijst voor komend jaar. Perongeluk bij het reservelont aangestoken, maar presteert evengoed :)
 
Een klein boxje, maar met grote inhoud! Deze had ik echt onderschat door zijn formaat, wat een prachtige effecten komen hier uit zeg. Tempo is ook goed dus een heerlijke rammer!

 
Inderdaad een erg kleine box, maar wel een hele goede. Vond het tempo van deze box echt perfect. De effecten zijn erg mooi. Voor het geld echt een prima ding.
 
Een klein boxje, maar met grote inhoud! Deze had ik echt onderschat door zijn formaat, wat een prachtige effecten komen hier uit zeg. Tempo is ook goed dus een heerlijke rammer!


Klasse film zeg! Heb dit kleine doosje nog over, ziet er veelbelovend uit! De grotere broers van Volt ook langs zien komen, deze waren ook klasse!
 
In de straat vind ik het zo toch een chaos. Veel peonies/dahlias ook, alleen witte blink is overdadig, rood en goud slechts summier. Blijft hopen op een zuivere meerkleuren blinkbak zonder poespas en te veel te leunen op zilver.
 
In de straat vind ik het zo toch een chaos. Veel peonies/dahlias ook, alleen witte blink is overdadig, rood en goud slechts summier. Blijft hopen op een zuivere meerkleuren blinkbak zonder poespas en te veel te leunen op zilver.

Dan zie ik liever dat ze de blinkers er helemaal uit halen in mijn ogen leidt dat nog veel meer af.Tenzij het hele subtiele blink is met dikke dahlia`s.
 
Aanbiedingsprijs/Voorverkoopprijs 2018: EUR 85,00

Bron: Vuurwerktotaal zelf

Prima bakkie heb hem vorig jaar op jullie demo live mogen meemaken. Maar wat ben ik blij dat ik deze vroeg in het jaar in een freakactie heb besteld, vind 85 euro toch stevig aan de prijs voor deze box
 
Back
Bovenaan