1.0'' Final Gold

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 6504
Artikelnaam: 1.0" Final Gold
Bruto Gewicht: nnb gram
Netto kruitgewicht: 1000 gram
Aantal schoten: 72 schoten - COMPOUND
Effectomschrijving: nnb
Afmeting: nnb
Max. tube diameter: 25mm
Stijghoogte: 20 meter
Adviesprijs/ Voorverkoopprijs: € 64.99 / € 54.99
O.a. te koop bij: Vuurwerktotaal.nl
6504_final_gold-left.jpg

Bekijk bijlage 55016

Laatst bewerkt door een moderator:
Iemand deze live gezien op een show?
hoe beviel deze? grote effecten? harde burst?

Dat heb je nu in meerdere topics gevraagd wat natuurlijk prima is, maar ik vroeg mij af of je hierboven hebt gezien dat er meerdere filmpjes staan die tijdens een live demo zijn gemaakt. Kun je het meteen ook zelf zien. Persoonlijk vond ik ook deze prima maar ik ben niet zo'n crackling fanaat dus dat hele laatste deel van deze box had van mij niet gehoeven...

Dat heb je nu in meerdere topics gevraagd wat natuurlijk prima is, maar ik vroeg mij af of je hierboven hebt gezien dat er meerdere filmpjes staan die tijdens een live demo zijn gemaakt. Kun je het meteen ook zelf zien. Persoonlijk vond ik ook deze prima maar ik ben niet zo'n crackling fanaat dus dat hele laatste deel van deze box had van mij niet gehoeven...

Klopt dat ik dat in meerdere topics heb gevraagd ;).
omdat ik de filmpjes heb gezien en misschien niet geheel overtuigd ben en zodoende graag meningen van mensen (die hem live hebben gezien) in mijn eindoordeel of deze aangeschaft gaan worden

Eerste cake vind ik top, het laatste deel ben ik alleen niet zo'n fan van...
Maar dat is mijn mening natuurlijk

Tempo van de eerste cake zou veel hoger moeten en het liefst ook met die blinkende tips zoals in de capital.

Hij zou iets sneller mogen zijn, maar toch vind ik deze box geweldig. Aan de andere kant zou het tempo van de tweede cake weer een heel klein beetje lager mogen zijn. maar toch staat deze box bij mij op de bestellijst.

Ik zag net een filmpje hier van op youtube voorbij komen in een compilatie, maar wat een lekker blokje is dit joh! Mooie, grote effecten en dat tempo is echt heerlijk.

Hoe kan het nou toch dat dit product zo weinig reacties heeft?!
Voor het bedrag en kwaliteit lijkt mij dit een topper!
Staat hier in ieder geval op de lijst :)

Heel snel is hij wel, maar goed daar zal de naam final wel voor staan.
Wel een aanrader vind ik zelf.

Back
Bovenaan