1.0'' Final Colorz

Ziet er goed uit.. hoef ze in ieder geval niet te bestellen aangezien ik net de vwt like actie heb gewonnen alle 7 de boxen

Gisteren heb ik deze bij Rowy ook gefilmd in 4K

Wat een super goede box man! KOPEN, KOPEN, KOPEN! :droolthum 55 euro is echt van de zotte, zo laag! Prachtige kleuren, mooie glitter willows, en lekkere finale salvo's. Echt zwaar over het hoofd gezien, deze box!

Hoe zit het met de boeket grote en burst? Aangezien er 1.0" staat, verwacht ik niet dat ze heel groot zijn?

Klinkt erg hard en ziet er super uit! Iemand die kan bevestigen dat het 100% productie is? Omdat er een halve week geleden nog een sample werd geschoten van een andere box uit deze lijn bij 123vuurwerk.

Wat ben ik blij dat ik deze voor een mooie prijs heb bemachtigd. Baal nu wel dat ik toen niet meer Vuurwerktotaal boxen heb aangeschaft, want wat komen ze allemaal goed over op de demo's.

Deze was hier bij vwoutlet (nog?) niet binnen, volgens mn buurjongen. Anderen ook die ervaring met deze of andere vwt boxen?

Ook deze was zwaar genieten en hij duurde behoorlijk lang, ondanks dat er een goed tempo in zat. VWT : top!

Zwaar genieten inderdaad deze box, duurde vrij lang. Fantastisch vuurwerk, die salvo's waren ook behoorlijk hard, die laatste cake was helemaal fantastisch.

Deze ook voorbij zien komen echt een hele vette bak ook.Vuurwerktotaal is goed bezig moet ik zeggen zag er allemaal goed uit die nieuwe boxen.

Klein que formaat, maar erg groots met de uitwerkingen. Heerlijk box dus, echt van genoten.

Ik vond dit echt een topper, hoewel hij vrij langzaam begon waren het erg mooie effecten en de salvo's op het einde zorgden voor de nodige Oeh's en Ah's.

Mooie kleuren en goeie opbouw. Relaxt beginnetje en daarna knalt het blok lekker door. Prijstechnisch is het ook een aantrekkelijk ding.

Zoals hierboven ook al vermeld, dit was echt een topbox! Nog meegenomen in de losse verkoop mede dankzij de demofilm van DarkSoul (waarvoor dank!) en dat was een goede keuze! Hele mooie kleuren, grote effecten, langdurend en de 2e cake is een mooie afsluiter! Leek soms wat laag te knallen, waardoor de klappen extra hard waren.

Rare naam, had de 1e cake dan toch als laatste verwacht of de laatste geen willows. Maar die 2e cake is an sich heel mooi en omgedraaid zit je weer met het dalende tempo. Mooi maar met de naam toch iets anders gehoopt.

Back
Bovenaan