1.0" Blue Peony

nemmie

VWC lid
Artikelnummer: ...
Artikelnaam: ...
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal Schoten: 24
Effectomschrijving: ...
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Richtprijs: 17,95

01584_1.0%EF%80%A0_blue_peony.png

Laatst bewerkt door een moderator:
Ge-ni-ale oldschool labels dit jaar in deze lijn! Wil ze echt even ergens irl zien. Ben geen dummyverzamelaar en zou ze na schieten alsnog in de fik steken :D maar om even vast te houden en in 't echt te zien... Dik hulde voor deze designs! (hier gepost omdat ik deze nét 't mooiste vind, na de dame met de waaier).

Ik ben al een tijdje opzoek naar een cake met alleen blauwe peonie :D Dit beloofd veel goeds voor mijn oud en nieuw en veel slechts voor mijn bankrekening!

die gene die graag een show wilt schieten komen denk ik goed aan hun trekker met dit ding .
er zal altijd wel ergens een mogelijkheid zijn waar je deze mee kunt mixen

Had deze meebesteld om aan het minimumbedrag te komen bij de kartonaktie bij Zena van de Crackling Chry 2.0. De boeketten en spinning tails zijn mooi maar de burst is echt matig.

Ziet er toch gewoon goed uit! Te harde burst zou misschien de sterren kapot slaan..? Vind hem zo wel lekker, zie al verschillende combinaties voor me!

Deze is dus het beste met meerdere tegelijk te schieten. Tijdens de verkoopdagen nog maar een extra meenemen dan! Vind het wel een leuk cakeje voor 18:00 ofzo :)

Back
Bovenaan