Bedankt allemaal voor de leuke reacties!
Super tof dat we met liefhebbers onder elkaar zo’n show hebben kunnen neerzetten.
Velen hebben hard gewerkt om dit voor elkaar te krijgen. Op de foto’s zien jullie alle gezichten voorbij komen, dus ga hier niet één voor één iedereen bedanken.
Er zijn er die zaterdag hard gewerkt hebben, maar ook die al op vrijdag ontstekers en vertragers geplaatst hebben op locatie. En er zijn er zelfs die het weekend ervoor op zaterdag en/of zondag gebikkeld hebben met voorbereidingen. Zonder jullie hulp was dit nooit gelukt.
Toch wil ik een speciale dank uitspreken:
Als eerste aan de mensen van Original Fireworks en Zena vuurwerk. Zij hebben het mogelijk gemaakt dat deze show geschoten is. Ze hebben er o.a. een hele grote logistieke klus aan gehad.
Als tweede wil ik Toon en het FPM team bedanken voor het uitwerken, bouwen en schieten van de finale. Zag er top uit! We gingen allemaal uit ons dak.
En last but not least: Jos (Heartworm) die mij in het hele traject heeft bijgestaan en heel veel knutsel uren heeft zitten in het bouwen van rekken. Thanks gozer!