07-07-12 Geelse kanaalfeesten

@TB:

Waarvoor heb jij nou weer gel nodig man? haha

Wat een top show heb ik gezien!
erg gezellig gehad!

:bye:

Bedankt allemaal voor de leuke reacties!

Super tof dat we met liefhebbers onder elkaar zo’n show hebben kunnen neerzetten.
Velen hebben hard gewerkt om dit voor elkaar te krijgen. Op de foto’s zien jullie alle gezichten voorbij komen, dus ga hier niet één voor één iedereen bedanken.

Er zijn er die zaterdag hard gewerkt hebben, maar ook die al op vrijdag ontstekers en vertragers geplaatst hebben op locatie. En er zijn er zelfs die het weekend ervoor op zaterdag en/of zondag gebikkeld hebben met voorbereidingen. Zonder jullie hulp was dit nooit gelukt.

Toch wil ik een speciale dank uitspreken:

Als eerste aan de mensen van Original Fireworks en Zena vuurwerk. Zij hebben het mogelijk gemaakt dat deze show geschoten is. Ze hebben er o.a. een hele grote logistieke klus aan gehad.

Als tweede wil ik Toon en het FPM team bedanken voor het uitwerken, bouwen en schieten van de finale. Zag er top uit! We gingen allemaal uit ons dak.

En last but not least: Jos (Heartworm) die mij in het hele traject heeft bijgestaan en heel veel knutsel uren heeft zitten in het bouwen van rekken. Thanks gozer!

heren,is het mogelijk om van een van de medefreaks een dvd met deze show te kunnen bemachtigen.
was afgelopen zaterdag aanwezig maar mijn camera liep stuk waardoor ik niks heb kunnen filmen.
uiteraard betaal ik de kosten voor de dvd en verzendkosten,zou zonde zijn als ik deze niet in mijn collectie heb.
alvast bedankt.

Mijn film komt er ook nog aan!
Old school dreungeluid en de groep waar ik bij stond ging finaal uit hun plaat (en natuurlijk ik al helemaal):p
Het beeld is ietsje minder en heb een heel klein stukje van het begin gemist. Toen de show begon kreeg ik ineens allemaal 999999 in beeld maar geen vuurwerk...:p Heb de cam uitgezet en weer aan dus moest opnieuw scherpstellen etc etc 1 grote stressboel hahaha. Het bier hakte er nogal flink in maar gelukkig is er nog een redelijke film uitgekomen :thumbsup:

Heb 1,33 gig in joepoep gepropt net dus dat duurt nog wel even.
Onbewerkt upgeload in de hoop dat het nog iets wordt....

Dit was echt een show om nooit meer te vergeten. Van begin tot het einde enorm genoten van al die prachtbommen die de lucht n werden geschoten helemaal geweldig!

Hierbij mijn film, stond op ongeveer 100 meter van het schietveld.

Enjoy!!!!

De foto`s

DSC_0008.jpg

DSC_0009.jpg

DSC_0011.jpg

DSC_0012-1.jpg

DSC_0019.jpg

DSC_0018.jpg

DSC_0020.jpg

DSC_0022-1.jpg

DSC_0023.jpg

DSC_0028.jpg

DSC_0031-1.jpg

DSC_0033-1.jpg

DSC_0035.jpg

DSC_0037.jpg

DSC_0039-1.jpg

DSC_0041-2.jpg

DSC_0042.jpg

DSC_0044-1.jpg

DSC_0050-2.jpg

DSC_0051.jpg

DSC_0053.jpg

DSC_0056-1.jpg

DSC_0054.jpg

DSC_0058-1.jpg

DSC_0062-1.jpg

DSC_0063-1.jpg

DSC_0064-1.jpg

DSC_0067-1.jpg

DSC_0070-2.jpg

DSC_0073.jpg

DSC_0076.jpg

DSC_0082.jpg

@Thunderking, dit zijn toch wel de foto´s die we (ik in ieder geval:)) graag willen zien.

Machtige beelden van een machtige show, helemaal top, bedankt voor het delen!

Tjee, wat zijn er een hoop filmpjes gemaakt en geplaatst. Kijk ze allemaal, telkens net wat anders.
Maar allemaal bijzonder te zien, net of ik er weer was.

Vandaag weer werken, maar niet 100 procent aanwezig:)

Ja, mijn filmpje en verslag volgen snel. Trage vervangende pc, grrr.
Hopelijk vanavond nog en anders zeker morgen!

@ burning salvo thanks voor het delen man. Dat is een leuk stukje media.Kan de Nederlandse media nog wat van leren :wink:

Afgelopen weekend lekker met mijn meisje naar Belgie geweest. Zaterdag middag vertrokken richting het hotel. Na het inchecken richting de Geelse Kanaalfeesten gegaan. Echter was daar niet echt iets te beleven misschien ook wel teveel verwacht ofzo ? Achja we kwamen voor de vw show. Dus eerst maar eens Geel in voor wat eten.

Na het eten weer naar de schietplek toe om de show te zien. Eenmaal aangekomen was het al lekker druk geworden en veel freaks gezien en gesproken.

Toen 23:00 uur de show begon. Veel mooie Europese bommen gezien en mooie thema's.

De parachute bommen waren echt kicken. En die bommen met rode flash erin die waren echt te fel voor je ogen haha. En de finale was lekker lang en heftig.

Vond echter de singelshot thema's slecht uitgevoerd. Alleen de opening en de finale singelshots waren mooi uitgevoerd. bij de rest misten er naar mijn gevoel vaak singelshots of ging gewoon ongecontroleerd ?

Ook heerlijke ground salutes hadden ze er. Maar die hadden denk ik beter in de finale gestaan.

Salute finale was ook zeker kicken maar erg hard kwam het niet over na al het Europese geweld.

Al met al was de show mooi en zeker de moeite waard geweest. Degene die het hebben gebouw mogen zeker trots op hunzelf wezen.

Wat een super gave show was me dit toch!!! Het bleef maar gaan, het kon niet meer op! Heb de show met mond open staan kijken. Heerlijk gewoon! Echt TOP.
Echter was voor mij de terugreis een domper toen ik met de auto een greppel in reed omdat ik een bocht niet goed kon zien vlakbij hotel Vivaldi net even daarvandaan. Ondanks de ruim 4000 euro schade aan mijn auto heb ik een heel goede avond gehad!!!

Zo dan, da's best zuur zeg! Succes met de afhandeling iig...ik moet afgaan op de films helaas, want kon er zelf niet bij zijn wegens verplichtingen :wink:
Show zit iig goed in elkaar maar volgend jaar ga ik toch echt maar eens zelf kijken met eigen ogen :D

Heren bouwers en bedenkers: strak werk hoor! Heb erg mooie beelden gezien met mooi materiaal!

Back
Bovenaan