03-10-2011 leiden bevrijdings feest

pyrostar88

VWC lid
wanneer: 3oktober 2011.
Plaats:Leiden.
Provincie: Zuid-Holland.
Wie:Azuma
Kaliber: Consumenten en professioneel.
Locatie:Leiden de zijl poort en zijl singel. geschoten vanaf het anker park!!
Tijd: 23.30uur tot 24uur.

veel verschillend vuurwerk te zien en
erg spectaculair ..

Laatst bewerkt:
Filmpje van vorig jaar wat laat zien dat het echt wel de moeite waard is om hier te gaan kijken :

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Over een paar uur is het zo ver.
Morgen om 08.30 uur gaan we starten met de bouw van een 15 minuten durende show.
Er zullen zeer veel singelshots van hoogwaardige qualiteit worden ingezet.
Laat je verrassen.

Over een paar uur is het zo ver.
Morgen om 08.30 uur gaan we starten met de bouw van een 15 minuten durende show.
Er zullen zeer veel singelshots van hoogwaardige qualiteit worden ingezet.
Laat je verrassen.

Ik had al zoiets gehoord, ik zal de aantallen en product namen niet noemen maar mocht je vanavond tijd en zin hebben dan raad ik je aan om hier bij aanwezig te zijn.
@ Dieter heel veel succes vanavond !!

Hoe druk is het daar en hoe zit het met parkeerplaatsen? Kan iemand mij dit vertellen?

Jongens de show staat gereed.
We schieten om 23.30 uur en de show zal bestaan uit 700 singelshots PSE en cakes.
De singelshots komen van Vaccalluzzo.

Ik wil de menen die hier naartoe gaan ontzettend veel plezier wensen!:) Helaas kan ik door familieomstandigheden hier niet bij zijn :( Maar gelukkig hebben we de filmers nog!:D Geniet er van!:D

Heel veel filmers die deze mooie show hebben gefilmd.

Inderdaad, wat en drukte en wat een hoop bekenden waren er bij deze show aanwezig. We stonden geloof ik met een man of 20 als ik mij niet vergis toch Jim ?
Show was zeker interessant te noemen en heb dan ook staan te genieten. Op dit moment is de upload met youtube bezig en die laat ik doorlopen want ik ga zo naar bed. Dus als alles goed gaat staat morgenochtend mijn filmpje online. Ps : de show duurde 17 minuten :)

zo ik ben weer thuis heb vanavond weer heerlijk staan genieten!

het was idd lekker druk daar boven op het dijkje, het blijft een mooi gezicht al die statieven op een rij!

2s922b7.jpg

Back
Bovenaan