03-10-2011 leiden bevrijdings feest

Mooi dat letterbord. Lekker paradoxaal. Vrijheid verlicht. En aan onze vrijheid om vuurwerk af te steken wordt lekker gerommeld na ieder incidentje.

Arjan. Het geluid doet het niet. Zodra ik het filmpje direct op yt bekijk.

Zozozo, wat heb ik weer genoten. Het was vorig jaar al een top show. Maar dit had ik niet kunnen verwachten wat een supershow ! natuurlijk stond er al wat info op internet... 700 single shots enzo, tja dat moet wel wat gaan worden ! Het was een show waar ik al lang naar uit keek !

Toen we aankwamen zagen me direct al wat mede freaks, tony,sisser kwamen tegelijk met ons aanrijden. Daarna al snel meer mensen o.a
Jack,gerdo,vinnie,tony,heartworm, en zo nog een stuk of 15 freaks.
Het was een gezellige bedoeling met veeeel camera`s :p
1.jpg

Nog even een uurtje wachten en de show kon beginnen, hier en daar ff gebabbeld met de mensen, en een lekker biertje erbij en het uurtje was zo voorbij !

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

In het weekend zal ik even mijn film uploaden, aangezien ik nog geen internet heb daarvoor.

Gr stefan

Een mooie dag en een mooie show.
Gelukkig is het achter de rug.

Via deze weg wil ik het team bedanken voor de inzet op deze dag.
Zonder jullie had het niet gekund natuurlijk.

Tevens Bob bedank voor alle voorbereidingen en schrijven van de show.
Dankzij alle voorbereidingen waren we met de 7 bovenposities en een deel van benden al rond 16.00 uur klaar.

Donald, Vinnie, Andrew, Anton, Jos, Dennis, Koen, Chris, Rob, Corine en Maja nogmaals bedankt voor de hulp en inzet.

ziet er mooi uit ook al woon ik dan in leiden ik vind dat mn vrouwtje voorop gaat ook al ist me hobby ben ik blij dat er zo een site als deze mag zijn.

ik kon er net niet snel genoeg bij zijn want me vrouwtje was beetje overstuur
dus moest ik genoodzaakt even naar haar toe gaan en haar weer opvrolijken enzo
maar goed ieder geval zal ik oud en nieuw en heel de maand december aanwezig zijn
leuke filmpjes en ga zo door jongens!!!
groetjes proline freak

Niks te danken dieter het was het zeker waard
We hebben eer voor ons werk gehad groeten aan iedereen
En nogmaals bedankt

Greetz Chris

Filmpje ziet er leuk uit.
Dacht even na het bord,
toch niet weer een systeem fout.
Maar dat ging toch goed.
Foto's zien er trouwens ook goed uit.
Ga zo door jongens met opnames maken.

heren, mijn complimenten!
Wat een geweldige show was dit! Heb net de film bekeken en ik keek mijn ogen uit! Strakke timing, heerlijke muziek, top!:D

Waarom zit die hier niet meer en waar hangt hij nu dan uit?

Hij heeft besloten om voorlopig even niet op VWC te komen en dat moeten we respecteren. En ik zeg dit er even tussendoor om te voorkomen dat we hier een hele discussie gaan krijgen terwijl niemand de echte redenen weet waarom. Dus nu weer on topic ... show 3 oktober / Leiden .

media bericht uit sleutelstad.nl

Leiden - 4 oktober 2011 - Gisteravond om 11.30 uur, werden de 3 Oktoberfeesten met een spectaculair vuurwerk afgesloten. Per boot waren de gasten naar het Ankerpark bij de Zijlsingel aangekomen en zowel vanaf bootjes op het water, als langs de kades keek het publiek geboeid toe naar het prachtige siervuurwerk, passend bij de succesvolle Lustrumviering. Begeleid door muziek, die varieerde van “What a wonderful World” tot Ierse Pipers, schoten de pijlen, sterren, bloemen en fonteinen de lucht in. In de cafés werd nog even flink doorgefeest en vandaag is het inpakken en vooral opruimen geblazen.

Back
Bovenaan