00.00 vuurwerk uit duitsland

Ik ben niet in competitie met niemand ik stook duits spul graag in de vooravond,maar ook om twaalf uur.dat andere hun veels te dure(naar mijn mening)rambakken van 100euri plus staan te stoken steek ik bv drie potten galaxis goedkoper en ik heb er meer lol an.

Precies zo denk ik er ook over. Gaat mij omdat lontje aansteken en niet van kijk mij met al me grote dure cakes en compound boxen.
Zo slecht is dat duits vuurwerk niet. Kan je gewoon mee naar buiten komen om 00:00.

power up is goed die heb ik vorigjaar gehad onder de naam aurora was een extra product bij de kaufland.

andere 2 lijken me ook mooi alleen die zijn echt geheel nieuw dit jaar

Precies zo denk ik er ook over. Gaat mij omdat lontje aansteken en niet van kijk mij met al me grote dure cakes en compound boxen.
Zo slecht is dat duits vuurwerk niet. Kan je gewoon mee naar buiten komen om 00:00.

Ja leuk alles er omheen de sfeer geur etc.tegenwoordig is het naar mijn mening een soort wedstrijd,ik ben nog een ouderwetse stoker lekker old skool knallers stoken leuke goede duitse potten etc.sfeer kweken tja gewoon lol hebben.

Ja leuk alles er omheen de sfeer geur etc.tegenwoordig is het naar mijn mening een soort wedstrijd,ik ben nog een ouderwetse stoker lekker old skool knallers stoken leuke goede duitse potten etc.sfeer kweken tja gewoon lol hebben.

Zo zie ik oud en nieuw ook. Gewoon gezellig buiten zijn happie, drankie, vuurtje, muziekje en beetje ouwe hoeren tussen door wat afsteken.
Maar wat jij zegt. Heb het idee ook dat sommige het zien als een wedstrijd van kijk mijn eens.

Zo zie ik oud en nieuw ook. Gewoon gezellig buiten zijn happie, drankie, vuurtje, muziekje en beetje ouwe hoeren tussen door wat afsteken.
Maar wat jij zegt. Heb het idee ook dat sommige het zien als een wedstrijd van kijk mijn eens.

Absoluut. Overdag traditiegetrouw oliebollen bakken, tussendoor met de kleine wat categorie1 stoken en de top 2000 op de achtergrond. Tegen de avond een vuurkorfje aan en lekker genieten buiten van het vuurwerk.

Neemt niet weg dat ik bijvoorbeeld een alligator niet zo leuk vind om 00.00. Het 00.00 is voor mij echt een magisch moment waar naar mijn idee wel de wat grotere cakes bij horen. Het hoeft niet groter dan de buren maar het zijn de grote cakes die op mij altijd het meeste indruk maken, vandaar dit topic. :)

Nou eerlijk eerlijk iedereen waardeerd mooi vuurwerk,gaat er mij wel om dat ik denk minuut per pot 5 bakken 100euri per bak ben na min weer binnen en 500 euri armer.ik gooi liever twee winkel wagens vol voor twee honderd en lekker een paar uur bezig met vuur ton vuurwerk happie praatje.

En wat dacht je van de Hellboy (Lidl)? 44 cent duurder dan de Aligator, maar wat mij betreft wel een stuk beter.

Het is geen kwestie van kijk mij eens met mijn dure cakes, maar ik vind de kwaliteit niet 00:00 waardig. Ieder zijn keus toch?

Toen ik nog <20 was en een budget van 150 euro had was het Duitse vuurwerk ook prima voor 0:00. Ik stond 18:00 - 02:00 buiten non stop Reno's en Alligators te stoken. Nu ben ik wat ouder en heb wat meer te besteden. Ik merk dat ik minder afsteekmomenten heb en vrijwel alleen nog maar doorlontbakken op het moment supreme afsteek. Dat mag toch?

Back
Bovenaan