Terechte vraag hierboven. Maar door onze krachten te gaan bundelen hebben we sowieso een groter bereik.Dat is 1 winst. Daarnaast kunnen we ook mooie zaken bedenken en uitvoeren (waaronder een panel bijvoorbeeld). Maar voor is het bijvoorbeeld ook zaak dat dit bij de normale nederlander die niet zoveel van vuurwerk af weet bekend word en dat de media dit dus ook op gaat pakken.
Het idee wat ik hier lees over een promo filmpje vind ik helemaal niet gek trouwens. Nemen we ook zeker mee.
Zaak is dat we met zijn allen een gezamenlijk tegengeluid laten horen. In het verleden zijn er ook al eens samenwerkingsverbanden geweest, maar die zijn door andere belangen doodgebloed of worden nog door enkelingen onderhouden. Eeuwig zonde als je het mij (en anderen) vraagt, vandaar dus de hernieuwde samenwerking.
Wel is het zaak dat dingen goed overlegd worden en dat we ook opgemerkt worden door de media (gelukkig heeft de federatie daar al wel contacten mee). Voor wat betreft deze eerste uiting is er bijvoorbeeld ook al contact geweest met de media, echter was dit niet nieuwswaardig genoeg (lees: waarschijnlijk geen sensatie genoeg). Dit is iets waar wij en iedereen ook gewoon rekening mee moet houden. Positieve verhalen over vuurwerk worden maar mondjesmaat geplaatst helaas.
Zelf vind ik dit een mooi initiatief dat (met het nodige goede overleg) een mooie kans biedt voor ons liefhebbers! Er volgen in eder geval spoedig meer uitingen.
En of het te laat is....tja dat is lekker makkelijk zeggen...ik zeg altijd, beter laat dan nooit toch?