Wij hebben met de buren wel een vereniging opgericht. Niet alleen voor vuurwerk, maar voor meerdere redenen eigenlijk. We gaan het wel proberen om een ontheffing te krijgen, en als dat lukt voor onze locatie (grasveld voor de deur) dan gaan we ons ook aan die regels houden. Dat is overigens voor...