Enkele maanden geleden heb ik een trui besteld via een mede forumlid maar daar is iets mis mee gegaan. De trui was namelijk enkele maten te groot en het was een trui zonder capuchon ipv een hoodie.
Uiteindelijk de juiste trui ontvangen en ik mocht de verkeerde houden. Ikzelf heb daar niks aan...