Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ziet er toch goed uit hoor! De mix aan effecten en shapes maken deze box uniek en de effecten zijn ook prima in orde zo te zien. Voor 90/100 euro haal je een complete box in huis.
De nieuwste EC-pluim laat wel zien dat de wind al in de middag op z'n zwakst is en gedurende de avond weer iets in kracht toeneemt naar 10 a 11 km/uur, dat is nog net een windkracht 2:
Wat een flinke doos en gewicht zeg. Doos even opengemaakt, cake 1 is 20mm, cake is 25mm en cake 3 en 4 zijn allebei 30mm. Ziet er allemaal prima afgewerkt uit!
Omdat ik eens iets van de eigen Pronk-lijn wilde bestellen, heb ik al in oktober een bestelling geplaatst met dubbel gratis vuurwerk. Berichtje gestuurd of ik de Code Red gratis mocht in plaats van een andere box en dat was prima. Gisteren dan eindelijk vanuit Huizen doorgereden naar het...
Deze al in januari besteld bij Vuurwerk Almerehaven en gisteren dan eindelijk op kunnen halen! Hij zit goed verstopt in 2 omdozen, maar dan verschijnt dat prachtige label. Ziet er echt heel gelikt uit. En waar zie je nog 30mm tubes in een 35 shots cake? Ben benieuwd wat deze gaat presteren!
De nieuwe pluim. Neerslagsignaal vanaf 1 januari, is wel wat krap lijkt me. Stelt qua millimeters niet al teveel voor. Verder een graadje of 6 in de nacht en overdag een klamme 10 graden.
Onzekerheid op korte termijn wel toegenomen. Mogelijk een vorstnachtje.
Ik zie een EC-kaart van 2 januari en dan zijn we nog onder invloed van hogedruk (1020-1025hpa). Daarmee ook een grotere kans op stabiel weer? Wel wat wind uit het zuidwesten.
Leuk blokje inderdaad, beetje het concept van de MONTREAL van Vulcan, met steeds een ander effect aan het goud toegevoegd. Maar dan in 20mm en voor de helft van de prijs.
Lijkt nu toch op de markt te komen: https://www.hamstravuurwerkhal.nl/artikel/giga-compound-1-2-massive-destruction
Staat in dezelfde shop onder de naam 1,2" Stars From Hell.
Dit is ook wel een mooie, de Transbomber XXL. Ik wist niet beter dan dat die 7000 gram kruit had. Zo staat het ook hier op VWC en op Vuurwerkbieb.
Kijk ik een video terug in het topic https://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?48421-Transbomber-XXL&highlight=transbomber+xxl en zie ik een...
Artikelnummer: 8741
Artikelnaam: Machine Gun 294's
Bruto Gewicht: Info volgt
Netto Kruitgewicht: 3000 gram
Aantal Schoten: 294
Effectomschrijving: XXL DUBBELE Compound box met harde knallen en gigantische effecten. 3 Kg. kruitinhoud! Alle cakes van de eerste en tweede box zijn al met elkaar...