De totale beleving van de jaarwisseling zal nooit meer hetzelfde zijn, alle voorpret is weg, het toeleven naar "het grote moment" op de 31e zal er niet meer zijn. Cat 1 is leuk maar in de verste verte geen vervanging of alternatief. Dit jaar zal ik het niet thuis vieren maar in een plaats/wijk...