Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik zit met dezelfde twijfel, vind het wel een mooie box (vorig jaar de oude versie gehad), maar vind hem wel wat aan de prijs en hij is ook vrijwel nergens meer verkrijgbaar in midden/oost-Nederland.
Mooie actie! Heb het formulier ingestuurd.
Bonusvraag 3:
Dit vind ik een hele lastige, er zijn zoveel toppers geweest in het verleden. Ik zal er een paar uitlichten en daarna mijn grote favoriet benoemen.
1. Cruelty: Ik won destijds bij de lokale Wolff-Dealer het Pyro Bandits pakket met alle...
Heb er per ongeluk 2 besteld, kreeg een melding dat de betaling mislukt was, dus nog een tweede keer geplaatst :bonk:
Twijfel nu, eentje annuleren of twee tegelijk schieten? 😂
Ik krijg net een nieuwsbrief van vuurwerk.nl waarin staat dat deze 119 euro is tot 1 december, maar alle webshops die ik open staat die voor 139 euro? Heef iemand een idee?