Zoekresultaten

  1. A

    Fallas 2027 wie gaan er?

    Beetje stoken met de locals. Zijn altijd wel plekken in de wijken buiten het centrum waar centraal gestookt wordt. Is nooit een probleem.
  2. A

    Fallas 2027 wie gaan er?

    Zo maar eens tickets en appartement geboekt.. Wie: Afcajax en family Wanneer: 13 t/m 20-3 Waar: La Saïdia Vlucht: Amsterdam-Transavia Zin in 😁
  3. A

    Fallas 2026 wie gaan er?

    Zoals LAS PROVINCIAS vorige week al meldde, houden de veiligheidsdiensten ook intensief toezicht op internetfora om lanceerpunten of samenkomsten te detecteren. Volgens deze krant vraagt op een van die fora, Vuurwerkcrew, een andere vuurwerkliefhebber waar hij in Valencia knalvuurwerk kan kopen...
  4. A

    [Speculatietopic] Vuurwerkverbod in Nederland?

    Dit gold toch ook in 2020. Van het ene moment op het andere moment werden pijlen, rotjes/matten en F3 single shots verboden. Zonder overgangsjaar. Jammer dan als je die toevallig nog had liggen van de jaren ervoor. Je was dus per direct crimineel bezig met je astronautjes. Dat je ze ooit geheel...
  5. A

    [Speculatietopic] Vuurwerkverbod in Nederland?

    Ik denk ook dat de FvD behoorlijk zal groeien in Almere. Misschien wel ten koste van de PVV.
  6. A

    [Speculatietopic] Vuurwerkverbod in Nederland?

    Standpunt FvD uit de stemwijzer Almere.. Hier word ik wel blij van :)
  7. A

    Cartoon Pack *NIEUW 2026*

    Oh ja.. Die had ik ook nog in herinnering inderdaad.. Kon ze alleen niet meer terugvinden.
  8. A

    Dooft jouw kaarsje langzaam?

    Ben ipv vuurwerk bestellen het geld nu aan het sparen voor Fallas 2027. Binnenkort de vliegtickets alvast bestellen. Eigenlijk denk ik al niet eens meer na over oud en nieuw. Heb er weinig vertrouwen in dat het nog wat wordt qua vuurwerk. Heb nog een kleine vuurwerkbestelling van vorig jaar...
  9. A

    Cartoon Pack *NIEUW 2026*

    Cat One?
  10. A

    Flower Fountain *NIEUW 2026*

    Doet me beetje denken aan de Chineese vaas van vroeger.
  11. A

    (Forumgame) Vuurwerkstok 4.0

    Op Google Maps is het nog een ander verkeersbord :P https://maps.app.goo.gl/PJBmipgJDheAaBuc8 Helemaal nog niemand daar geweest? :bonk:
  12. A

    Vuurwerk uit de oude doos

    Het betere handwerk he
  13. A

    Vuurwerk uit de oude doos

    Zeker mooie pijl.. Dat effect kun je zelf overigens ook redelijk namaken door stukjes visco van pakweg 4 cm te knippen en in de huls van een vuurpijl te doen :)
  14. A

    Vuurwerkwinkel Helios (voorheen BEX Vuurwerk)

    Die muziek 🙈😂
  15. A

    [POLL] - Beste IMPORTEUR van 2025

    Terecht. Verdiend gewonnen 👍
  16. A

    Vuurwerk uit de oude doos

    Gaaf die Starball hoor :)
  17. A

    Vuurwerk uit de oude doos

    Ow daar zit een heel verhaal achter.. Ooit Kisten vol van opgedoken ergens in België achter een dubbele wand. De museumdudes hebben daar toen de eerste vondst gedaan. Wellicht kan Roel er nog wat over vertellen.
  18. A

    Vuurwerk uit de oude doos

    Blijft machtig mooi om zo'n oude kist te openen.
  19. A

    [Speculatietopic] Vuurwerkverbod in Nederland?

    Ja das een leuke gedachte als het goed weer is, maar in Nederland hebben we helaas vaker regen dan droog weer op 31 december. Wat doe je ermee in de plensregen of als het verboden wordt boven windkracht 5?
  20. A

    [Speculatietopic] Vuurwerkverbod in Nederland?

    Dit voorbeeld zegt al genoeg dat het idee gedoemd is om te mislukken.. https://www.facebook.com/share/p/1AfcDuWTLR/
Back
Bovenaan