Zoekresultaten

  1. Fissah14

    [FREAKACTIE 2025] Vuurwerk Outlet en Pyro Outlet

    Hoppa blij met de Killer Coyote en een Rebel 2.0 besteld om het te vieren
  2. Fissah14

    [FREAKACTIE 2025] Vuurwerk Outlet en Pyro Outlet

    Kom maar op met die Killer Coyote
  3. Fissah14

    [FREAKACTIE 2025] Vuurwerk Outlet en Pyro Outlet

    Ik had the futuristic salvo (omlabeling smoke elephant) destijds voor 77,77 en dat vond ik veruit de minst presenterende bak die ik had dat jaar. Maar we gaan het zien! :)
  4. Fissah14

    [FREAKACTIE 2025] Vuurwerk Outlet en Pyro Outlet

    Oh daar zou ik wel echt van balen...
  5. Fissah14

    Vragen aan Lesli Vuurwerk 2025/2026!

    Wanneer komt het nieuwe Riakeo assortiment voor 2025 in de lucht (pun intended)?
  6. Fissah14

    Rebel 2.0 *NIEUW 2025*

    Vuurwerkdumper 👍
  7. Fissah14

    Rebel 2.0 *NIEUW 2025*

    Deze vandaag besteld (120€ + 10% gratis uitzoeken. Als ik hem bij vuurwerkoutlet nog goedkoper tegen ga komen haal ik er gewoon lekker nog een. Ben zeer benieuwd naar deze bak!
  8. Fissah14

    Rebel 2.0 *NIEUW 2025*

    Ben benieuwd wanneer deze beschikbaar komt bij mijn (lokale) winkels
  9. Fissah14

    [FREAKACTIE 2025] Vuurwerk Outlet en Pyro Outlet

    Thunderbolt omlabeling van de Black Jack, dat is een heel leuk bakkie, blij mee!
  10. Fissah14

    [FREAKACTIE 2025] Vuurwerk Outlet en Pyro Outlet

    Voor het eerst gekozen voor de mystery deal, ben benieuwd!
  11. Fissah14

    [FREAKACTIE 2025] Vuurwerk Outlet en Pyro Outlet

    Massive gold besteld 👌
  12. Fissah14

    [FREAKACTIE 2025] Vuurwerk Outlet en Pyro Outlet

    Ik heb ook nog een verzoek aan outlet pijnacker: Elegance van Riakeo, zie hem wel bij de andere winkels staan, is prio 1 voor mij dit jaar.
  13. Fissah14

    Sensation Nr. 1

    Is inderdaad zo, maar het goud met crackling vind ik meer een 'finale' effect, en het was zeker niet slecht.
  14. Fissah14

    Sensation Nr. 1

    Kooiloos... goedkoop... ja graag! Echt zo goed waren deze, hopelijk volgend jaar weer zo'n batch
  15. Fissah14

    [Private Label] Mega Final Beastbox 1 + Mega Final beastbox 2

    De Mega Final Beastbox 2 ging echt als een malle, vooral de salvo's van 10 waren top, goede burst ook 👌
  16. Fissah14

    Crackling Hero

    Het lanceergeluid maakt het echt af voor mij inderdaad, totaalplaatje is gewoon echt goed, was niet duur (€22,50) en gewoon leuk om de boel tussenduur even op te schudden👌
  17. Fissah14

    Double Elements

    Vond deze ook gewoon dik hoor 👌
  18. Fissah14

    Crackling Hero

    Deze komt er volgend jaar zeker weer in meervoud 😁👌
  19. Fissah14

    1.2" Ultimate Chry

    Ik heb geluk gehad en batch 23 gekregen, was echt bizar van zo dichtbij 😁
  20. Fissah14

    Special#1 Corola Blue & Blue Chrys.

    Helemaal eens met de reacties hierboven, harde burst, mooi effect. Echt top bakkies 👌
Back
Bovenaan