Big Color Orcs [Nieuw 2025]

Duim omhoog voor de uitwerking!
Bekijk bijlage 1824249

Duim omlaag voor de uitvoering.. Bekijk bijlage 1824254 kreng ging direct in mijn hand af.....
Sterkte en beterschap!
Waarschijnlijk heb je hem aan de verkeerde kant aangestoken.
Dit is mij oudjaarsavond van 2024 ook overkomen met de normale Orc's
Je ziet het niet zo goed in het donker, omdat ze doorzichtig plakband aan de onderzijde en aan de bovenzijde hebben geplakt. Als je dan met je torch aan de onderzijde aansteekt, dan gaat hij gelijk af.

Sterkte en beterschap!
Waarschijnlijk heb je hem aan de verkeerde kant aangestoken.
Dit is mij oudjaarsavond van 2024 ook overkomen met de normale Orc's
Je ziet het niet zo goed in het donker, omdat ze doorzichtig plakband aan de onderzijde en aan de bovenzijde hebben geplakt. Als je dan met je torch aan de onderzijde aansteekt, dan gaat hij gelijk af.
Ik keek telkens wat onder en boven was, daardoor makkelijk uit te vogelen waar de lont begon.

Helaas bij mijn bulkbestelling voor het "bewaren", maar enkele color orcs gekregen maar veel normale orcs. Honest mistake van de inpakkers, maar wel zuur

Deze Big Colors Orcs had ik als stookspul voor mijn neefjes gekocht, helaas vierden zij het toch elders.
Met het opruimen kwam ik ze dan ook weer tegen, met Oudjaar totaal vergeten eigenlijk.

Nou heb je natuurlijk ook de normale Orcs/Monsters/The Bomb en de Quattro Bombardo / Supreme Bombs.
Die QB/SB zijn eigenlijk 4 Orcs/Monsters/The Bomb die na elkaar af gaan, en juist daarom vind ik die niet leuk, ik wil ze all at once.

Dus zo ontstond het idee om eens wat te knutselen met als bonus voordeel wat kleurtjes erbij van de Color Orcs.

Ja het is niet perfect maar zo zijn ze echt veel leuker om af en toe eens eentje stiekem af te steken.

Heb ze per 3 & 4 gemaakt, kleuren samen en gemixt.

Orcs 1.jpgOrcs 2.jpgOrcs 3.jpgOrcs 4.jpgOrcs 5.jpgOrcs 6.jpgOrcs 7.jpg

Heb ze niet gehad, waren snel uitverkocht ook en in de losse verkoop niet tegen gekomen. Nu pas de video's bekeken, maar ziet er prima uit, leuke toevoeging aan al een leuk item voor tussendoor.

Vond ze wel mee vallen als ik het vergelijk met de positieve reacties hier😃de "blaster" van wolf doen het bijna net zo goed,en de cucarachas.. of de XL knetterbal

Back
Bovenaan