Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
U bent afDit artikel is niet voor de Nederlandse markt
In eerste instantie niet, is nu vrijgegeven door Lesli voor de NL markt.Dit artikel is niet voor de Nederlandse markt
Vandaag vrijgegeven voor die Niederländischen markt.Dit artikel is niet voor de Nederlandse markt
Dat is niet correct, ook ik krijg vanuit Lesli te horen alleen duitse markt en niet in te kopen voor NL marktIn eerste instantie niet, is nu vrijgegeven door Lesli voor de NL markt.
U bent weer doorNet bij Lesli gevraagd, maar voor ons niet in te kopen..
Welllicht heeft Vathorst deze via een DLD kanaal ingekocht?Staat al wel bij Vathorst in de shop. Misschien was bij Lesli niet iedereen van de afdeling verkoop aanwezig bij de briefing van vanmorgen
Volgens mij is er weer een nieuwe soap in de maak...
Staat al wel bij Vathorst in de shop. Misschien was bij Lesli niet iedereen van de afdeling verkoop aanwezig bij de briefing van vanmorgen
Volgens mij is er weer een nieuwe soap in de maak...
dat blijkt uit navraag het geval.Welllicht heeft Vathorst deze via een DLD kanaal ingekocht?
Weinig kans dan landelijk?
Nee! Die was al bestemd voor NL. Maar door het eventuele verbod op fluit en whirl was die naar Duitsland verplaatst.Geld dat ook voor de tweet tweet?
Nee dat is wel een nl artikel.Geld dat ook voor de tweet tweet?
Wellicht wel toegestaan maar niet bedoeld voor de NL markt. Sutorobo Taki is ook toegestaan maar helaas ook niet op de NL markt (ja, alleen wat uitloop)en wat is de reden waarom deze niet voor nederland is aangezien fluit/whirl toegestaan is