Recente inhoud door spanishcracker

  1. spanishcracker

    Vuurwerk protest 22.00 uur

    31 december de traditie gewoon voortzetten is voor mij een beter protest dan nu gaan knallen. Maar goed, voor diegene die het wel gaan doen vanavond... geniet ervan :)
  2. spanishcracker

    *Gratis* Trui maat XXL

    Heb even gemeten en het is 60cm.
  3. spanishcracker

    *Gratis* Trui maat XXL

    Enkele maanden geleden heb ik een trui besteld via een mede forumlid maar daar is iets mis mee gegaan. De trui was namelijk enkele maten te groot en het was een trui zonder capuchon ipv een hoodie. Uiteindelijk de juiste trui ontvangen en ik mocht de verkeerde houden. Ikzelf heb daar niks aan...
  4. spanishcracker

    (Freakactie 2026) Vuurwerk Vathorst

    Zitten mooie spulletjes tussen! Maakt het nog uit wanneer je het op komt halen? En dan bedoel ik moet het binnen een bepaalde tijd na het bestellen? Het is voor mij namelijk nog al uit de richting maar ik ben wel eens in de zoveel tijd in de buurt voor werk en kan het dan wel even oppikken.
  5. spanishcracker

    Chinees Nieuwjaar 2026 Den Haag.

    Vette foto's!!
  6. spanishcracker

    VONC - Vuurwerk Ondernemers Nederlands Collectief

    Laat? Ja. Te laat? Waarschijnlijk. Maar ik denk dat we alles en iedereen die er voor wilt knokken moeten toejuichen en niet afzeiken. Dus ik zou zeggen: Succes en zet hem op! Hopelijk heeft het effect!!
  7. spanishcracker

    Dragonboat Festival *NIEUW 2026*

    Video is zojuist geplaatst door Lesli! Wauw wat een apparaat zeg!!
  8. spanishcracker

    [Speculatietopic] Vuurwerkverbod in Nederland?

    Dit kan ik bevestigen. In mijn omgeving(buren en vriendengroep) meerdere agenten. Geen van alle tegen vuurwerk. Zijn het totaal niet eens met hoe het gaat en de signalen die de 'vertegenwoordigers' van de politie afgeven aan de media en politiek omtrend het verbod.
  9. spanishcracker

    Titanium Salute Scream [Tropic]

    Salon roger in maaseik staan ze op de site!
  10. spanishcracker

    [Verslag] Bezoek Wolff Vuurwerk 2026

    Mooi verslag en leuk om te lezen! Bedankt mannen voor de tijd en moeite die jullie er in hebben gestoken.
  11. spanishcracker

    Para Blaster

    Geweldig ding!!
  12. spanishcracker

    [Speculatietopic] Vuurwerkverbod in Nederland?

    Jullie hebben er als winkel misschien beter zicht op maar is Juni nog op tijd om te bestellen voor de importeurs mocht het dit jaar niet lukken met het verbod?
  13. spanishcracker

    [Speculatietopic] Vuurwerkverbod in Nederland?

    Dat is toch geweldig. Hoop dat de burgemeester hier hetzelfde gaat roepen. Scheelt mij een hoop papierwerk en gezeik. En dan kan ik gewoon stoken zonder dat iemand mij kan verwijten dat er een alternatief is/was.
  14. spanishcracker

    Feitentopic: Officiële Status Vuurwerkverbod & Hulp (i.s.m. HVLV)

    Heb me maar aangemeld en waardeer al het werk van de mannen van HVLV uiteraard. Maar met de burgemeester hier weinig kans aangezien die elke vergunning voor shows en demo's hier heeft afgewezen het afgelopen jaar. Misschien maar beter ook want zolang het niet in je eigen straat mag is het...
Back
Bovenaan