Recente inhoud door Pyroklokker

  1. P

    Monster Ride

    Same here 👌🏻
  2. P

    Wat zijn de betere compacte compounds?

    Ik zie volgens mij nog geen Rubro Blitz Bomber staan... Toppertje voor zo'n klein doosje!
  3. P

    [POLL] - Beste CAKE van 2025

    Tja, als één cake ons jarenlang plezier heeft gegeven is het deze wel. Nu dit waarschijnlijk het laatste jaar is geweest heb ik hier, als een soort ode aan deze topper, dan ook op gestemd.
  4. P

    Glow Getters [Compound] *NIEUW 2026*

    Je kan toch gewoon naar Duitsland rijden? Of ga je het bij cat. 1 houden vanaf nu? Kan ook hoor, daar niet van...
  5. P

    Crackling Loco [Compound] *nieuw 2025*

    Beide echt heel erg goed, denk dat het enige onderscheid dat je kan maken de 'soort' crackling (Funke wat meer Silver Chrysanthemum, El Gato meer 'klassiek' goud) is, en het tempo. Daarbij heeft de Snowblind natuurlijk salutes in de finale. Wat mij betreft is er maar één optie: lekker beide kopen.
  6. P

    [POLL] - Beste NIEUWKOMER van 2025

    Ik had weinig nieuwkomers in de collectie, maar ik was maar wat blij dat de Tarantula (Wolff) er wel één van was. Topdoosje!
  7. P

    [POLL] - Beste CAKE van 2025

    De Cairo Crackling verdient het gewoon. Een nummer twee schiet me zo even niet te binnen.
  8. P

    [POLL] - Beste COMPOUND van 2025

    Veel te veel keus, heel veel moois gezien en geschoten... Als ik er dan toch twee moet kiezen; Ghost Madness en Hardcore Helium!
  9. P

    [POLL] - Beste FONTEIN van 2025

    Ex Machina! Ondanks dat deze absoluut gevaarlijk is in smalle straatjes, vond ik dit echt een uniek product. Nooit eerder zoiets gezien.
  10. P

    Goliath

    En?
  11. P

    Het weer op 31 december en 1 januari.

    Mensen, volgens mij is er al duuzend keer gezegd dat de wind inderdaad wat aantrekt vandaag, maar richting de stookperiode weer (wat) wegvalt. Later vanavond en vannacht gaat het dan weer harder waaien. Geen paniek!
  12. P

    Eerste knallen al gehoord?

    Oudejaarsavond komt eerder dit jaar, wat een chaos buiten zeg 😂
  13. P

    Eerste knallen al gehoord?

    Wat een feest... Gekkenhuis.
  14. P

    Nachtbrakerstopic 28-29 december 2025!

    Zeker, batch '24 is de goeie van vorig jaar en idd gekooid. Heb je geluk mee!
  15. P

    Eerste knallen al gehoord?

    Lijkt af en toe wel of vandaag de eerste verkoopdag al was...
Back
Bovenaan