Telesto Star

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 1582
Artikelnaam: TELESTO STAR
Bruto Gewicht: 2000 gram
Netto kruitgewicht: 401 gram
Aantal schoten: 20 shots
Effectomschrijving: 20 shots cake met een uniek effect! Deze dikke gouden palmen zie je nergens anders!
Max. tube diameter: 25 mm
Kartoneenheid: 8/1
Adviesprijs: € …
O.a. te koop bij: Vuurwerkmania.nl

1582_Geisha_Telesto_Star_Vuurwerkmania-kopi%C3%ABren.jpg

Wij danken Vuurwerkmania voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Dit is idd de eerste cake van deze set. Je hoeft ze namelijk niet alle 6 te bestellen, je kunt ook alleen de eerste cake los en/of de eerste 3 cakes in een klein setje bestellen. Filmpje gemaakt tijdens de Vuurwerkmania Demo 2018:

Ik twijfel over de juiste informatie van deze set. Zo lijkt mij dat je doorgaans niet 20gr kruit in een 25mm tube propt. Of de diameter moet 30mm zijn of kruitinhoud is niet juist (zoals dit ook bij de Time Machine het geval was?) Gezien deze set 11kg weegt, komt dit meer in de buurt van 25mm, dus ik geloof zelf niet dat hier dan 400gr kruit per cake in zit. Kan Vuurwerkmania hier op reageren?

TODAY IS PYRO MONDAY��!
Vuurwerkmania knalt online met de dikste aanbiedingen van Nederland��. Wij hebben de hoogste internetkortingen en bizar veel gratis vuurwerk bij online bestellingen! De Telesto Star is NU tijdens Pyro Monday voor €4,99 te bestellen. Plaats de cake in de winkelwagen en de korting gaat er automatisch vanaf. OP=OP
https://www.vuurwerkmania.nl/telesto-star-star-assorted-60.html

Actievoorwaaden: minimale bestelwaarde is €50,-, ex.superstunts, dump-deals en maniacties etc. en max.1 per klant. Op deze cake is gratis vuurwerk tijdens Pyro Monday niet van toepassing.

FB_IMG_1545027477896.jpg

Geniaal bedacht dat “PYRO MONDAY” om de vuurwerkverkoop gedurende december rond de de maandagen ff extra onder de aandacht te brengen! Hopend op net zo’n hype als Black Friday!

fake acties zeg van vuurwerkmania doen alsof ze een mega deal hebben terwijl ze het dik terug verdienen door je voor minimaal een x bedrag te laten bestellen...

Niks fake aan, de actievoorwaarden staan er gewoon duidelijk bij vermeld. Het is niet dat ze de prijzen van de rest van de producten omhoog gooien. Ik zie het juist als positief dat importeurs ook in december nog met acties komen waar de gemiddelde consument die nog geen vuurwerk besteld heeft van kan profiteren.

Back
Bovenaan