Telesto Star

Even een verduidelijking van de uitwerking van deze cake, want de productvideo klopt niet, dit is de uitwerking van de Telesto Star (In de Mega 6 product video is de Atlas Star eigenlijk de Telesto Star. In de productvideo op de eerste pagina zien we de Pandora Star), niet mijn films:

Laatst bewerkt:
Leuke dingen voor 9 euro per stuks.

Weer een fijn straatfilmpje. Vind die glitterend gouden palmen echt schitterend. Dit effect zien we niet zo vaak en wat de precieze naam van het effect is weet ik niet, maar mooi is het wel.

Wel valt me op dat de blinkers nu niet meer gecombineerd zijn in 1 boeket zoals op onderstaande film van Tatanka. Helaas nog niet zelf gehad, maar hoop deze dit jaar toch eens tegen te komen.

Nu je het zegt Jordi, inderdaad. Vind het gecombineerd mooier.
Kan er wellicht aan liggen dat ik een andere batch, en dat ik de Telesto Star los had gekocht, ipv in het Mega 6 pakket.

Nu je het zegt Jordi, inderdaad. Vind het gecombineerd mooier.
Kan er wellicht aan liggen dat ik een andere batch, en dat ik de Telesto Star los had gekocht, ipv in het Mega 6 pakket.

Gecombineerd vind ik hem ook veel aantrekkelijker overkomen. Moet je nagaan wat 1 relatief "klein" dingetje een cake een stuk aantrekkelijker kan maken.

Dit jaar geschoten. Best een leuke budget topper. Zoals je hoort op de film genoot ik er wel van:)

Laatst bewerkt door een moderator:
Laat deze cake nog 2x besteld nadat ik toevallig langs het topic kwam. Doordat ik ooit 3 setjes Mega 3 had besteld en daar in de Telesto een heel ander effect zat er nooit meer op gelet. Totdat ik de films en de post van Arahon zag (dank!), want dit is een van m'n favoriete effecten. Nog 1 liggen (met een ander label dus ik hoop dat dit ook de goede is). De geschoten versie was trouwens niet gecombineerd rood/groen, dus het is niet de mooiste versie wat mij betreft.

Vanaf 1:00

Telesto Star.jpg

Ontzettend jammer dat de Mega 6 Star Assorted uitlopend is en daarmee ook deze topper. De eerste versie waarbij de groene en rode blinkers in één boeket werden gecombineerd was naar mijn mening nog net iets mooier, maar dat goud effect blijft schitterend. Hierbij nog een aantal straatfilms die ik tegenkwam.

Back
Bovenaan