Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Verschillende matten waaronder bex gehad maar deze mandarin is verre van slecht.
Voor de secondentellers...het zijn 2 mandarins achterelkaar geknoopt waarvan 1 1/2 is gefilmd.
Lekkere mat met felle knallen. Had hem dit jaar voor het eerst. Of ik er nog een keer 85 euro voor neer leg weet ik nog niet. Misschien een keer de 100k rol uit proberen.
een goede 100k knald ook binnen 35 sec rond hoor al paar van gehad en ook wel is langzaam meer als 1 min maar dan is de kick er van afZiet er goed ut maar met alle nieuwe matten zelfde als hindoe en overige rollen ze gaan allemaal te snel voor dat geld
Ja knal vond ik deze lang niet in de buurt komen van de chainthunders. Dat ging toch echt een stuk harder helaas.
Dit jaar hadden we deze rol en deed het verrassend goed. Een heerlijke felle knal en een mooi rood tapijtje
had je er een andere mat aan vast geplakt? eerste gedeelte lijkt iets anders te zijn dan de mandarin namelijk?