MrXtremeFireworks
VWC lid
Ben zelf dol op dit soort goudeffecten. Prachtig blokje. Tweede cake is inderdaad prima en viel niets tegen! Spreiding en burst daarvan was juist groter en harder dan de andere effecten.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Persoonlijk vind ik dat de 2e en 4e cake iets te veel eer krijgen hier - de 2e cake was gewoon niks speciaals en redelijk mager als je het mij vraagt, wel beter dan op film, maar denk ik wel de minste van de 85 cakes in mn show.
De salutes lieten even op zich wachten, wat ik persoonlijk wel jammer vond en ik hoorde geen verschil met de andere bursts. Cake 1 en 3 waren echter wel top.
Op de demo filmpjes leek de 2de cake erg saai maar dat was in de straat zeker niet zo. Heerlijke box dit en die salutes waren ook dikke prima.
@Ferron grappig dat we precies het tegen overgestlde vinden.
Hoppa, deze is ook weer besteld voor dit jaar voor een héle mooie prijs! Bovenstaande is echt dik, zo heb je gewoon een gruwelijk blok. Misschien als ie er volgende maand nog is dan nog 1tje bestellen en ze ook tegelijk schieten.
Erg mooi inderdaad, maar toch moet je dat goud in de straat zien. Ziet er echt zoveel beter uit dan op video is vast te leggen
Ja heb ´m gehad zoals je 1 of 2 pagina´s terug kan lezen en kan zien op m´n filmpje. Echt een super boxje! Ik had eerst spijt dat ik ´m gekocht had maar de prijs was opzich wel oke ( €75,- ). Maar in het echt was ie echt super! En nu dan voor een bodemprijsje aanschaft, ben der echt blij mee! Voelt natuurlijk altijd goed als je er weinig voor betaald hebt.
Hier nog de film. Camera is niet van beste kwaliteit en de manier waarop moeders filmt ook niet helaas, maar wat boeit het