Primal Instinct

Ben zelf dol op dit soort goudeffecten. Prachtig blokje. Tweede cake is inderdaad prima en viel niets tegen! Spreiding en burst daarvan was juist groter en harder dan de andere effecten.

Na het zien van het demo filmpje hoge verwachtingen. Prachtige cakebox, grote effecten (leken wel 30mm) helaas komt de cakebox niet overeen met de demo (cake 2). Ook het tempo was niet te vergelijken met de demo. Vond hem zelf net te langzaam vooral de overgang naar de finale was veel te langzaam. Al met al goeie cakebox.

Moet eerlijk toegeven, had niet verwacht dat deze zo goed zou zijn. Effecten komen groot over, salvo's tussen door maken hem nog net wat mooier.

Op de demo filmpjes leek de 2de cake erg saai maar dat was in de straat zeker niet zo. Heerlijke box dit en die salutes waren ook dikke prima.

@Ferron grappig dat we precies het tegen overgestlde vinden.

Persoonlijk vind ik dat de 2e en 4e cake iets te veel eer krijgen hier - de 2e cake was gewoon niks speciaals en redelijk mager als je het mij vraagt, wel beter dan op film, maar denk ik wel de minste van de 85 cakes in mn show.
De salutes lieten even op zich wachten, wat ik persoonlijk wel jammer vond en ik hoorde geen verschil met de andere bursts. Cake 1 en 3 waren echter wel top.

Persoonlijk vind ik dat de 2e en 4e cake iets te veel eer krijgen hier - de 2e cake was gewoon niks speciaals en redelijk mager als je het mij vraagt, wel beter dan op film, maar denk ik wel de minste van de 85 cakes in mn show.
De salutes lieten even op zich wachten, wat ik persoonlijk wel jammer vond en ik hoorde geen verschil met de andere bursts. Cake 1 en 3 waren echter wel top.

Maak jij nu het verschil qua showgebruik,of gewoon voor de consument. Ik vond het een topper en heb niet 2k+ uit te geven.

Ik geef deze box gewoon precies zoveel eer als dat ie verdient. Niet meer en niet minder. De salutes waren gewoon prima, misschien per salute dezelfde burst als de boeketten. Maar all at once klonk dat toch echt wel heftiger. De 2e cake was ook gewoon prima, dat is gewoon een bepaald effect en je houd er van of je houd er niet van. De burst en spreiding was bij die cake gewoon top.

Ik had deze box voor €75,- en dat is voor de uitwerkingen gewoon netjes! Maar voor iets meer kan je soms ook een 100 shots Pangu box krijgen en dan is het toch net een grens gevalletje. Als ik 'm kan krijgen in de outlet begin dit jaar voor minder dan 75 euro dan koop ik 'm direct weer!

Hier nog de film. Camera is niet van beste kwaliteit en de manier waarop moeders filmt ook niet helaas, maar wat boeit het :p

Prima cakebox en voor een vrij zacht prijsje in de freakacties kunnen bestellen.
Het is de linker in onderstaande film.

Het tempo was in het begin inderdaad wat laag maar verder is deze erg mooi! Wellicht twee nemen dit jaar zodat het tempo minder tegenvalt. Salutes aan het einde zijn fijn!

Op de demo filmpjes leek de 2de cake erg saai maar dat was in de straat zeker niet zo. Heerlijke box dit en die salutes waren ook dikke prima.

@Ferron grappig dat we precies het tegen overgestlde vinden.

Indd, prima salutes alleen op de demo was het echt een ram cake, heel snel alles achter elkaar. Maar was er al bang voor met het compound dat er enige (net te lange) delay tussen de cakes zit.

Hoppa, deze is ook weer besteld voor dit jaar voor een héle mooie prijs! Bovenstaande is echt dik, zo heb je gewoon een gruwelijk blok. Misschien als ie er volgende maand nog is dan nog 1tje bestellen en ze ook tegelijk schieten.

Hoppa, deze is ook weer besteld voor dit jaar voor een héle mooie prijs! Bovenstaande is echt dik, zo heb je gewoon een gruwelijk blok. Misschien als ie er volgende maand nog is dan nog 1tje bestellen en ze ook tegelijk schieten.

Erg mooi inderdaad, maar toch moet je dat goud in de straat zien. Ziet er echt zoveel beter uit dan op video is vast te leggen

Erg mooi inderdaad, maar toch moet je dat goud in de straat zien. Ziet er echt zoveel beter uit dan op video is vast te leggen

Ja heb ´m gehad zoals je 1 of 2 pagina´s terug kan lezen en kan zien op m´n filmpje. Echt een super boxje! Ik had eerst spijt dat ik ´m gekocht had maar de prijs was opzich wel oke ( €75,- ). Maar in het echt was ie echt super! En nu dan voor een bodemprijsje aanschaft, ben der echt blij mee! Voelt natuurlijk altijd goed als je er weinig voor betaald hebt.

Ja heb ´m gehad zoals je 1 of 2 pagina´s terug kan lezen en kan zien op m´n filmpje. Echt een super boxje! Ik had eerst spijt dat ik ´m gekocht had maar de prijs was opzich wel oke ( €75,- ). Maar in het echt was ie echt super! En nu dan voor een bodemprijsje aanschaft, ben der echt blij mee! Voelt natuurlijk altijd goed als je er weinig voor betaald hebt.

Gelijk heb je hoor, had er zelf 2 voor 120 dit jaar en heb er zelfs nog 1 over. Vond vooral dat goud echt prachtig:) Zou hem zo weer halen (misschien doe ik dat ook wel) Even afwachten wat er allemaal bij komt qua nieuw spul dit jaar. Heb zo het idee dat er meer van dit soort boxen gaan komen nu het 1e jaar compound een feit is

Back
Bovenaan