The Voltfather Box

37,50 per cake is normaal de prijs voor cakes uit het TOP-segment van de markt. Dat vind ik niet van deze cakes, omdat de kruitinhoud nauwelijks 8 gram per tube is. Daardoor is mijn verwachting dat de effectgrootte niet groots zal zijn. Vanwege het tempo en de salvo's wel geschikt als opwarmertje in de vooravond, voordat het echte werk begint. Voor dit geld heb je bijvoorbeeld 2 Cruel Tractions.

Voor dat geld heb je zelfs 3 Cruel Tractions. En dat zal echt een hoop meer spektakel geven dan deze bak. Met minder dan 8gr per tube haal je de effecten uit het demofilmpje echt nooit en te nimmer. De salvo's zijn leuk maar daar is alles mee gezegd ben ik bang.

Persoonlijk mis ik voor dit geld wat spektakel, zoals meerdere shapes, flinke crackling boeketten, paar rijen rauwe fluiters en salutes...
Maar gelukkig kan je voor 300,- die effecten prima aan losse cakes besteden ;)

hmmmmm... zat net eens te rekenen en de aktie is nu voor de 1e 100 bestellingen dubbel gratis vuurwerk. Dat betekent dan 5 Voltfathers voor €1500 + 2 gratis = 7 Voltfathers.
1500/7=214 per stuk. Dat is al een stuk interessanter.
Maar ja, hoe kom je aan 6 maten die allemaal zo'n box willen.... :bonk:

Mooie effecten! Heerlijk tempo, wat ik dan wel mis met een box met 8 cakes is een finale cake als de Transbomber of de Wonderful World.

Overigens 300 euro toch echt te duur!

37,50 per cake is normaal de prijs voor cakes uit het TOP-segment van de markt. Dat vind ik niet van deze cakes, omdat de kruitinhoud nauwelijks 8 gram per tube is. Daardoor is mijn verwachting dat de effectgrootte niet groots zal zijn. Vanwege het tempo en de salvo's wel geschikt als opwarmertje in de vooravond, voordat het echte werk begint. Voor dit geld heb je bijvoorbeeld 2 Cruel Tractions.

Voor dat geld heb je zelfs 3 Cruel Tractions. En dat zal echt een hoop meer spektakel geven dan deze bak. Met minder dan 8gr per tube haal je de effecten uit het demofilmpje echt nooit en te nimmer. De salvo's zijn leuk maar daar is alles mee gezegd ben ik bang.

Volledig mee eens! Leuk als een opwarmertje, maar voor 300 euro zijn er echt veel betere dingen te krijgen. Ook zijn de boeketten echt heel klein, in het filmpje hierboven wordt er gelijk ingezoomd na het eerste salvo en daarbij is goed te zien hoe klein de boeketten zijn.

Bij dit product zal het voornamelijk om de marketing draaien: Een enorme box met maar liefst 512 schoten... 7.8gr per tube zegt de ''normale'' consument helemaal niks.

Aan de andere kant is het geen lelijke box. De effecten en het kleurgebruik zijn erg goed! Al blijft 300 euro te duur (naar mijn mening).

Heb hem samen met nog wat andere boxen uit de "Volt" serie besteld bij vuurwerktotaal. Het dubbel extra vuurwerk maakte het voor mij de moeite waard. Ben erg benieuwd of het de 299 euro waard is :p

En dat was tijdens de demo waarbij ik niet het gevoel heb gekregen dat het opgepompte samples waren maar gewoon realistische effecten en burst...

nee ik bedoel de kwaliteit van de beelden, de beelden van de vwc zijn veel scherper en netter , het is een compliment aan de vwc..

300euro voor 500+ shots.. valt best mee.
Ik vind het een mooie box.

160euro voor een rubrobox met 230shots vind iedereen normaal?

300euro voor 500+ shots.. valt best mee.
Ik vind het een mooie box.

160euro voor een rubrobox met 230shots vind iedereen normaal?

Het gaat denk ik om 2 dingen:

- Keuzevrijheid; voor 300,- kun je zelf iets mooiers samenstellen, volledig naar smaak
- Kruitgewicht: de 8gr per tube is echt weinig!

Ik denk dat €300,- wel marktconform is, maar zou de box nooit voor de volle mep bestellen omdat het een hele klap geld is voor 1 product.

Laatst bewerkt:
Hij ging helaas te gelijk met de "machine gun" op de demo van Huisman. Maar er zal vast wel iemand zijn die is blijven filmen xD

Mooie bak! Helaas afgegaan door vonkoverslag, waardoor het vast ergens van midden uit twee kanten op is gaan branden. Hierdoor heb je in het begin enorm veel geweld.

Te zien vanaf 00:24

vergeleken met de eerste filmpjes en die van de demo, vind ik het onwijs jammer dat ze uit die laatste cake de crackling hebben gehaal. Of ben ik de enige die er zo over denkt? Op basis van die eerste filmpjes van Vuurwerktotaal zou je hem niet kunnen laten liggen eigenlijk.

Back
Bovenaan