[WINNAAR 2017] Beste IMPORTEUR van 2017!

[WINNAAR 2017] Beste IMPORTEUR van 2017!

• Broekhoff Vuurwerk

Stemmen: 10 1,2%
  • Cafferata Vuurwerk

Stemmen: 12 1,5%
  • China Red

Stemmen: 32 3,9%
  • Eurostar Fireworks

Stemmen: 0 0,0%
  • Evolution Fireworks

Stemmen: 281 34,1%
  • Fireworks for All

Stemmen: 9 1,1%
  • GBV-WECO Vuurwerk B.V.

Stemmen: 20 2,4%
  • Haokan Vuurwerk

Stemmen: 3 0,4%
  • Katan Vuurwerk

Stemmen: 11 1,3%
  • Lesli Vuurwerk

Stemmen: 28 3,4%
  • Meester Vuurwerk

Stemmen: 2 0,2%
  • Mercurius Vuurwerk

Stemmen: 0 0,0%
  • Pangu Fireworks

Stemmen: 193 23,5%
  • Pronk Vuurwerk

Stemmen: 6 0,7%
  • Royal Fireworks

Stemmen: 8 1,0%
  • Rubro Vuurwerk

Stemmen: 249 30,3%
  • Vulcan Europe

Stemmen: 42 5,1%
  • Vuurwerkmania

Stemmen: 111 13,5%
  • Vuurwerktotaal

Stemmen: 298 36,2%
  • Welkoop Vuurwerk

Stemmen: 1 0,1%
  • Witte Vuurwerk

Stemmen: 10 1,2%
  • Wolff Vuurwerk

Stemmen: 134 16,3%
  • Zena Vuurwerk NL

Stemmen: 80 9,7%
  • Heron Fireworks

Stemmen: 8 1,0%

• Totaal stemmers
    823
Welke importeur is volgens jullie de beste vuurwerkimporteur van 2017 in Nederland?

Bij jullie keuze zouden jullie de volgende overwegingen mee kunnen laten spelen:
- Prijs/kwaliteit van de collecties (denk ook aan de adviesprijzen);
- Is de importeur wel of niet innoverend bezig;(het constant doorvoeren van vernieuwingen in het assortiment)
- Is de kwaliteit van het vuurwerk in overeenstemming met het beoogde/beloofde effect;
- Is de kwalteit van het vuurwerk constant;
- Hoe is de verkrijgbaarheid;
- Etcetera, etcetera

Vaak zien wij dat mensen twijfelen, daarom kan je meerdere favorieten opgeven als je dat wilt!
Naast de poll zijn vooral de toelichtingen op de keuze van groot belang, graag zien wij jullie toelichting dan ook in dit topic verschijnen. Alvast bedankt!

De resultaten zijn ook dit jaar verborgen tot na de sluiting om manipulatie tegen te gaan!

Wij zijn benieuwd, stem nu op jouw favoriet(en)!

Waarom stemmen?
Jouw stem is belangrijk en je maakt ook gewoon kans op een mooie prijs! Zo simpel kan het zijn! :wink:
Wij loten uit álle mensen die hebben gestemd.

1. Evo
2. Lesli

Mijn stem gaat wederom uit naar China Red. Naar mijn mening hebben ze eem fantastische prijs/kwaliteit verhouding, geweldige budget cakes en hands down de beste pijlen en single shots. Ik hoop dat hiermee niet voor gek word verklaard!

Op Evolution en Vuurwerktotaal gestemd. Evolution met hele nieuwe producten die het ook nog eens heel netjes doen. Vuurwerktotaal ook veel nieuw spul en prijstechnisch heel interessant.

Absolute afknapper van dit jaar (op de Crakling Crystal na) is Cafferata. Kon je zonder aarzelen je spullen van kopen, maar de laatste 2 jaar gaat het er flink op achteruit.

Veel Rubro gehad en alles was prachtig en vol geweld. Vuurwerktotaal ook zeer mooie cakes, goede tweede plek.

Pangu was ook prachtig, maar weinig vernieuwend, net als Evolution, kon er geen nieuwe items van krijgen door afkeur en geen alternatief op voorraad enzo. :( Hopelijk vernieuwen zij dit jaar weer meer samen, prachtige spullen verder.

Vuurwerktotaal en Rubro de besten, ook Evolution gestemd om de goede prijs kwaliteit verhouding verleden jaar, alles voor een prikkie gekocht en topkwaliteit.
Hopelijk houden ze dit vast en worden de prijzen niet weer te duur. Mijn stem is om die dumpprijzen aan te moedigen.

1: Evolution. Voor mij het freak merk pur-sang. Constante kwaliteit en de manier waarop Marchel hier op het forum communiceert (ook bij kritiek) verdient een hele grote pluim.

2: Pangu. Gewoon vanwege de topkwaliteit vuurwerk die ze leveren. Pangu stelt me eigenlijk nooit teleur.

Ik heb gekozen voor Rubro en Vuurwerkmania.

Eigenlijk vooral omdat ik van beide importeurs bijna alle producten had. Alles was op tijd geleverd en presteerde prima in de straat.

Ik heb gekozen voor Evolution Fireworks en Pangu Fireworks

Evolution Fireworks vanwege de uitstekende producten die ze elk jaar weer op de markt brengen maar vooral vanwege de openheid hier op het forum!

Pangu Fireworks vanwege de kwaliteit van het vuurwerk!

Evolution Fireworks
Dit jaar gewoon weer genoten van de top producten van Evolution! Ik gun het deze importeur om nr.1 te worden dit jaar! Aankomend jaar komt Evolution gewoon weer in de collectie!

Vulcan Europe
Het aantal producten die ik van Vulcan had waren echt top! De boxen, de cakes waren zoals op de demo, dus geen gimmicks! Verder ga ik niet wachten tot een importeur de kwaliteit minimaal 5 jaar lang kan blijven vasthouden om vervolgens de stem "beste importeur"! Ik bekijk het per jaar en Vulcan is dit jaar de goede weg ingeslagen en ik ben benieuwd of ze deze kwaliteit kunnen blijven behouden! Ga zo door!

Na 2 jaar weer terug gekomen bij Vuurwerkvisie en Rubro. Tussendoor Wolff en Evolution geprobeerd, maar dat was niet heel bijzonder, Evolution was gewoon soms heel slecht zelfs. Rubro was de beste vond ik en Vuurwerktotaal zoals het nu heet een prima tweede plaats, alles was goed dit jaar!

Alleen al voor de naam kies ik vuurwerktotaal met de connected cakeboxes :D
En rubro voor de discount boxes die goed betaalbaar zijn.

Back
Bovenaan