[WINNAAR 2017] Beste IMPORTEUR van 2017!

[WINNAAR 2017] Beste IMPORTEUR van 2017!

• Broekhoff Vuurwerk

Stemmen: 10 1,2%
  • Cafferata Vuurwerk

Stemmen: 12 1,5%
  • China Red

Stemmen: 32 3,9%
  • Eurostar Fireworks

Stemmen: 0 0,0%
  • Evolution Fireworks

Stemmen: 281 34,1%
  • Fireworks for All

Stemmen: 9 1,1%
  • GBV-WECO Vuurwerk B.V.

Stemmen: 20 2,4%
  • Haokan Vuurwerk

Stemmen: 3 0,4%
  • Katan Vuurwerk

Stemmen: 11 1,3%
  • Lesli Vuurwerk

Stemmen: 28 3,4%
  • Meester Vuurwerk

Stemmen: 2 0,2%
  • Mercurius Vuurwerk

Stemmen: 0 0,0%
  • Pangu Fireworks

Stemmen: 193 23,5%
  • Pronk Vuurwerk

Stemmen: 6 0,7%
  • Royal Fireworks

Stemmen: 8 1,0%
  • Rubro Vuurwerk

Stemmen: 249 30,3%
  • Vulcan Europe

Stemmen: 42 5,1%
  • Vuurwerkmania

Stemmen: 111 13,5%
  • Vuurwerktotaal

Stemmen: 298 36,2%
  • Welkoop Vuurwerk

Stemmen: 1 0,1%
  • Witte Vuurwerk

Stemmen: 10 1,2%
  • Wolff Vuurwerk

Stemmen: 134 16,3%
  • Zena Vuurwerk NL

Stemmen: 80 9,7%
  • Heron Fireworks

Stemmen: 8 1,0%

• Totaal stemmers
    823
Vuurwerktotaal de allerbeste, maar ook Wolff en Pangu en Rubro waren goed. Enige wat minder goed was en klapte was Evo, geen stem voor foute productie.

1. Scorpione broekhof vittali serie. 1 die meer aandacht verdient, mooie mines!
2. Double color gold van evolution.

Welke importeur is volgens jullie de beste vuurwerkimporteur van 2017 in Nederland?

Bij jullie keuze zouden jullie de volgende overwegingen mee kunnen laten spelen:
- Prijs/kwaliteit van de collecties (denk ook aan de adviesprijzen);
- Is de importeur wel of niet innoverend bezig;(het constant doorvoeren van vernieuwingen in het assortiment)
- Is de kwaliteit van het vuurwerk in overeenstemming met het beoogde/beloofde effect;
- Is de kwalteit van het vuurwerk constant;
- Hoe is de verkrijgbaarheid;
- Etcetera, etcetera

Vaak zien wij dat mensen twijfelen, daarom kan je meerdere favorieten opgeven als je dat wilt!
Naast de poll zijn vooral de toelichtingen op de keuze van groot belang, graag zien wij jullie toelichting dan ook in dit topic verschijnen. Alvast bedankt!

De resultaten zijn ook dit jaar verborgen tot na de sluiting om manipulatie tegen te gaan!

Wij zijn benieuwd, stem nu op jouw favoriet(en)!

Waarom stemmen?
Jouw stem is belangrijk en je maakt ook gewoon kans op een mooie prijs! Zo simpel kan het zijn! :wink:
Wij loten uit álle mensen die hebben gestemd.

hallo,

voor mij pangu en evolution.
als kleine importeurs met top materiaal komen,
waar de grotere niet aan kunnen tippen

gerrit

Gekozen voor Evolution. Dit jaar getwijfeld tussen pangu en Evolution. De betrokkenheid op het forum en producten die duidelijk ontworpen zijn voor en door de liefhebber geven de doorslag.

Voor mij is het GBV-Weco. Voor velen niet de eerste keuze, maar ze hebben me dit jaar positief verrast, terwijl de "gevestigde orde" van oa Rubro en Bonfire mij eigenlijk alleen maar teleurgesteld hebben.

Ik heb op meerdere importeurs gestemd. Ik vind het moeilijk om te zeggen dat de een beter is dan de andere. Ik geloof dat een behoorlijk aantal importeurs op een gelijkwaardig niveau opereren ondanks de verschillen in formaat van bedrijf en assortiment.

Hallo allemaal

Nr 1 Zena (vathorst) elk jaar goed spul. En op de verkoop dagen zijn er altijd leuke deals.

Nr 2 vuurwerktotaal zij hebben voor mij de beste losse cakes. Heel veel uit de top 10 van vwc kan je via hun halen

Voor mij Vuurwerktotaal en Evolution. Dit omdat ik van deze importeurs beide geen tegenvallende producten had. Zo heeft Vuurwerktotaal met de Volt cakeboxes echt indruk op mij gemaakt en daarnaast blijven de losse cakes van vuurwerk totaal goed presteren. Hou dit vast vuurwerktotaal!

Evolution omdat de goede kwaliteit van producten constant is. Daarnaast is Evolution vernieuwend en luisteren ze naar wat de klanten/freaks willen en voeren dit ook nog goed uit, toppers voor mij dus!

Een goede, vermeldenswaardige 2e (of 3e plaats zo je wilt) is voor mij Wolff. Ook goede en constante kwaliteit, in mijn ogen alleen iets minder vernieuwend.

Op 1 zet ik dit jaar Rubro.
Op 2 zet ik Vuuwerktotaal.
Op 3 zet ik Cafferata.

Redenen voor Rubro op nummer 1 geef ik aan de hand van dit filmpje:
https://www.youtube.com/watch?v=D78RTvHe-LE

Deze box heeft een advies prijs van €149,00 maar als je even bij meerdere webshops kijkt kan je hem voor veel minder geld kopen. Ik heb er €60,00 voor gegeven.

- Is de importeur wel of niet innoverend bezig;(het constant doorvoeren van vernieuwingen in het assortiment)
Ik vind dat Rubro zeker bezig is te zoeken naar vernieuwingen. Niet alleen met effecten maar ook met snelheden bijv. bij de Transbomber.

- Is de kwaliteit van het vuurwerk in overeenstemming met het beoogde/beloofde effect;
De effecten van de Rubro producten zijn vaak indrukwekkender zelfs dan ik had verwacht.

- Is de kwaliteit van het vuurwerk constant;
De kwaliteit van de Rubro producten vind ik vrij constant. Kijk bijvoorbeeld naar dit filmpje van de 6-Elements nog steeds prachtig! (afgelopen jaarwisseling gemaakt)
https://www.youtube.com/watch?v=vAgv3mDlzEA

Redenen voor Vuurwerktotaal op nummer 2 geef ik aan de hand van dit filmpje: https://www.youtube.com/watch?v=6guPGnEDMng
(Dit is niet mijn filmpje. Toen ik mijn X-treme salvo box afstak, deed mijn camera ineens gek?

De adviesprijs is €179,95. Ik heb deze box gekocht voor €110,00. Een prima prijs alleen had ik meer korting bij deze box verwacht omdat hij al een aantal jaar op de markt is.

De importeur is zeker innoverend. Het zoekt voortdurend naar nieuwe effecten en producten

De effecten die uit de producten komen zijn wel mooi maar altijd anders dan ik verwacht had. Dit beeld komt omdat ik vind dat vuurwerktotaal soms wisselende kwaliteit en de vuurwerk filmpjes op internet iets mooier maakt.

- Is de kwaliteit van het vuurwerk constant;
De kwaliteit van het vuurwerk is niet heel constant maar wel vrij contant.

Redenen voor Cafferata op nummer 3 geef ik aan de hand van dit filmpje:
https://www.youtube.com/watch?v=WCmvoXMSdJE

De prijzen van alle producten van Cafferata zijn erg hoog ook deze. Ik koop dan ook liever geen Cafferata. Toch heeft Cafferata mooie producten ertussen zitten en kan ik soms een product kopen met een leuke korting. Zo heb ik ook dit product gekocht voor €75,00.

De Importeur is erg innoverend kijk bijvoorbeeld naar trippel spitter. Een simpele mooie waaier. Een leuk nieuw product.

De effecten zijn vaak niet zoals je ze ziet op de films van Cafferata. Dit komt door de beruchte China filmpjes.
Ook heeft Cafferata vaak het kenmerk dat een product het volgende jaar heel anders is.

- Is de kwaliteit van het vuurwerk constant
Cafferata heeft vaak het kenmerk dat een product het volgende jaar heel anders kan zijn.

Back
Bovenaan