[Freakactie 2018] Vuurwerk Outlet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Haha, altijd mensen die gaan zeiken dat het nog niet goedkoop genoeg is. Schitterende prijzen daar. Voor mij net wat te ver.

In dat scherm kun je "geavanceerde instellingen" oid doen afh van browser en dan kiezen onveilige verbinding toestaan.

Maar ooen gaan zonder ssl cert is nie zo netjes, adresgegevens e.d. zijn dus o.a. niet beschermd maar betalen gaat glukkig via iDeal dus altijd veilig.

Is die dure Transbomber per karton van 2 boxen?

Puur nieuwsgierigheid, ik ga er geen 60km voor fietsen haha

Dat is voor beiden idioot goedkoop. En wat zitten mensen hier over hogere prijzen?! De 100sh waten vorig seixoen min €90 en nu €80 wat belachelijk laag is gezien inkoop voor de winkelier en dan moet t nóg goedkoper? :bonk: importeer anders zelf ff ofzo

Deze homepage kom ik wel op maar daarna als ik op de webshop druk krijg ik melding onbeveiligd site gelul etc.

In edge op details drukken en dan Ga verder naar de webpagina klikken.
In firefox geavanceerd klikken en dan uitzondering toevoegen en dan uitzondering bevestigen.
En je zit er op.

ongelooflijk we zijn nog geen week verder in het nieuwe jaar en er zijn er alweer die moeten zeiken over de prijzen van sommige producten ,stelletje gieren

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan