Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
lvt is gewoon een top kanaal
illegaal vuurwerk is ook vuurwerk
en wees nou is eerlijk
iedereen kijkt wellis een video van een dikke shell of knaller
ookal stook je het zelf niet
De vraag is of je dit kanaal hier op vwc een podium moet geven. In mijn ogen niet, maar dat zijn mijn 2 centen.
Van mij mogen ze al die lui opdoeken
Koet, LVT, Pyrofreaks4life en die gasten die gasten van PTD die alleen maar minderjarige jochies om zichzelf heen verzamelen om vuurwerk af te steken. Die lui weten de boel goed te verzieken door jeugd aan te sporen onverantwoord met vuurwerk om te gaan.
ik vind van wel.
veel leden bekeken zijn funke video's.
jij niet ?
zonder deze pyro
was dat niet mogelijk
ik snap sommige hun stelling.
maar dan moet je 1 lijn trekken'
en alles wat met illegaal vw te maken heeft
geen podium meer geven.
dus ook geen zena be meer dan
met het p1 gebeuren.
ik vind van wel.
veel leden bekeken zijn funke video's.
jij niet ?
zonder deze pyro
was dat niet mogelijk
ik snap sommige hun stelling.
maar dan moet je 1 lijn trekken'
en alles wat met illegaal vw te maken heeft
geen podium meer geven.
dus ook geen zena be meer dan
met het p1 gebeuren.
Toevallig is er niks illegaal bij Zena. P1 niet als je dat soms dacht
Jij en TCDD buigen de regeltjes naar je eigen hand. Geloof je nu echt dat je karton piromax salute cakes legaal is in Nederland? Of Funke of....
Als jullie daad bij het woord willen voegen dan koop je ook alleen legaal Nederlands vuurwerk. Anders moet je gewoon je gejank voor je houden. Jullie zijn zelf geen haar beter dan anderen die ook zoeken naar knallen die net wat harder zijn.
Ze maken zelfs een voetzoekermat van vuurpijlen, en er staat niks van die dit niet na. Om over het geknooi met bombettes nog maar te zwijgen. Dit zet jongeren gewoon aan tot geknutsel.
Dat is natuurlijk niet goed te praten, kijk ze hebben een hoop leuk spul, leuke films van producten etc. Die filmpjes zijn leuk voor de oudere, maar de jongere willen wat meer actie, iets meer baldadigheid. Snap dat je als youtuber/vlogger of wat het ook is daarop in wilt spelen. Maar je hebt ook een stukje verantwoordelijkheid. Alles wat de jeugd ziet is zwaar vuurwerk en ermee klote tegenwoordig (voornamelijk vd vloggers)
Door zulke filmpjes zie ik de toekomst somber in, illegaal vuurwerk is een keuze en dat waardeer ik. Maar laat gewoon zien dat je er ook verantwoord mee om kunt gaan. Daar help je vuurwerk en de volgende stookgeneratie veel meer mee.
Voor de rest gewoon dikke pluim voor alle product filmpjes, kijk hier altijd met veel plezier naar
Waarom zou cat 2 funke illegaal zijn? Juist 120 decibell misschien net overschreden,, o wat erg. Azijngezeik van je. In jouw videos gebeurd heel wat meer. "Geen haar beter" je ziet dus zelf dat je fout zit. Sommige mensen denken overal waar het ter sprake komt, illegaal te moeten verdedigen. En de mate waarin jij over de grens gaat is toch heel wat anders dan waar je anderen mee zwart denkt te kunnen maken. In een andere topic probeerde je al eerder je standpunt te profilern, maar je hoeft niet te denken dat je zo naar anderen kunt wijzen. Cat 2 is lang geen cat 4. En dat jullie cat 2 over de grond schieten, of zelfs onder een brug.... goed voorbeeld
Gelukkig dan is het goedLet op! Het betreft hier een volledig legale cake van Vulcan Europe aangekocht in Baarle!!!