[Mega Vuurwerk Leeuwarden] Mega Pangu Box 1

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Artikelnummer: SB10005
Artikelnaam: Mega Pangu Box 1
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 1.883 gram
Aantal Schoten: 100 (4x 25 schoten)
Effectomschrijving:

Cake A: flower crown with red and blue stars

Cake B: Row 1,3,5 at once: gold glitter tail to gold floss willow with blue stars; Row 2 and 4: with 2 shots red mine (tube 2 and 4) + 3 shots gold glitter tail to gold floss willow with blue stars.

Cake C: red dahlia and green glittering mine / silver rotating tail burst bright red, orange, water color dahlia and green glittering.

Cake D: Each row at once. 1: Gold wave coconut with green blink (green glittering mine tube 3 and 4); 2: Purple coconut with silver blink; 3: Crackling flower with blue stars; 4: Silver blink willow; 5: Double steel floss crown; 6: Cauliflower with red stars.

Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Richtprijs: € 139,95

mega-pangu-box-1-1.jpg

Wauw wat een dikke box! Zal deze bij meerdere zaken te verkrijgen zijn of is dit Megavuurwerk-exclusive? Las dat ie al bij een andere zaak te koop was, vandaar. Maar de naam lijk me verder door Megavuurwerk verzonnen.

de mega pangu boxen zijn exlusief voor megavuurwerk gemaakt. dus indd geheel eigen boxen geproduceert door pangu .

Zonde dat deze niet overal te krijgen zijn, want wat een toppers zijn dit zeg.

Ga deze vanavond ontplooien en doorlonten. Staat alleen geen ‘view side’ op vermeld... dus misschien moet ik eerst die verpakking van de bovenkant scheuren om te kijken hoe neer te zetten? Of is er een andere manier?

Ga deze vanavond ontplooien en doorlonten. Staat alleen geen ‘view side’ op vermeld... dus misschien moet ik eerst die verpakking van de bovenkant scheuren om te kijken hoe neer te zetten? Of is er een andere manier?

Hoe wou je dit doorlonten, zonder de verpakking open te maken ��

Zodra je de doos open hebt zie je de v-shapes direct staan en weet je ook direct wat de view side is. Heb hem zelf ook, verwacht er veel van!

deze cake is zeer gemakkelijk door te lonten ik wou dat er meer van de andere merken zo gingen als de mega 1 of de 2 uitstekend en de uit werking is top had ze vorig jaar ook

Was auto correct zie ik. Bedoelde niet ontplooien maar ontkooien. Had hem namelijk al open gehad.
Maar het is al goed gekomen vanavond.

Nog even een kleine vraag: die waaiers lijken wel zo de pot naast hun te gaan raken. Iemand die dat ook opgevallen is of schiet die er gewoon doorheen?...

Back
Bovenaan