Fairytail Assortiment [Ass.] [Uitloop 2019]

Wij hadden ook een doosje, kan alleen maar zeggen dat we er ontzettend van genoten hebben.
Eerste keer Evo en zeker niet de laatste.

Prachtig assortiment :thumbup:

Prachtige films mannen! Ik heb de hele doos nog staan helaas. Waaide te hard. Maar betekend wel dat ik hem volgend jaar weer heb! :D

1 Cake ging in 1 keer compleet op de grond af, geen idee wat er gebeurde ( 2015 versie ) verder was hij gewoon weer geweldig, ik had de toeschouwers voor de eerste cake al gewaarschuwd om wat afstand te houden na de eerste deinsde ze nog maar een stukje achteruit :rolleyes:

Wat een fantastisch assortiment weer, net als vorig jaren gehad. Dit keer de 2017 versie (heb nu alle 3 de versies live gezien). Grote boeketten en mooie effecten. Alleen bij volgens mij cake 1, 3 en 5 was het tempo echt net wat te laag om om 00.00 mee te kunnen, gelukkig maakt de boeket grootte een hoop goed.

Cake 3 is gefilmd hier zie je goed hoe het tempo is. Plus wat sfeerbeelden vanuit de rest van de wijk :)

Volgens mij is de stijghoogte van de 2017 versie ook bij dit product verbeterd! Top Marchel, dat maakt het nu een perfecte box.

Geen idee welk jaar wij hier hadden zo te zien 16 of 17 aan de omdoos
want die is anders dan de 2015 zover ik weet. Maar wat ging die erop.
Efecten kwamen soms nog aardig stukje naar beneden maar voldoende hoog
Misschien ook wat door de wint in Hedel dit jaar. Maar wat ging die weer lekker.
had ze al in 2015 maar ook dit jaar was die weer prachtig en dat vonden de toeschouwers ook.

Waren idd erg mooi! 2e cake is volgens mij wel anders als ik het zo terug zie. Dacht dat deze een gelig effect zou hebben. Desalniettemin erg mooie cake.
Ik hoop dat de volgorde van de cakes goed bij de filmpjes staan.
Straatfilmpjes:

Hoe is dit assortiment in vergelijking met de funke 19sh collectie? Beetje te vergelijken met elkaar qua burst en uitwerking? had afgelopen jaar de funke en deze zijn me erg goed bevallen maar als deze net zo goed zijn wil ik deze dit jaar gaan overwegen

Ik had dit jaar de 2015, prachtig maar wel erg laag voor in een krappe straat. Hoe zijn de 2016 en 2017 ten opzichten van de 2015?

Ik had dit jaar de 2015, prachtig maar wel erg laag voor in een krappe straat. Hoe zijn de 2016 en 2017 ten opzichten van de 2015?

Totaal ongevaarlijk. 0 sterren op de grond. Ik stak hem iets te dicht(door de wind) bij een 4 verdieping hoge flat af maar ik heb zelfs geen sterren op de balkons zien vallen.

Deze heeft mij helaas erg teleurgesteld dit jaar. Was er vorig jaar lyrisch over. Enkele dingen die me opvielen:
- Steek het hoofdlont aan, begint met de finale??
- (ik geloof twee cakes) die er gewoon mee op hielden, de eerste na 3 schoten, de ander had geen finale salvo.
- Boeketgroote viel tegen t.o.v. wat ik vorig jaar had gezien, en zeker tegen andere cakes (profire series en andere 30mm bakken).
- Tempo kon mij niet (meer) bekoren na andere producten die sneller schieten, of 2 cakes tegelijk bijvoorbeeld, of boxen met tempo/salvo's zoals een colourful city.

Dat laatste puntje is uiteindelijk persoonlijke smaak, ik weet nu dat ik wel van wat tempo houd, maar géén chaos. De andere punten zijn wel serieuze issues. Heb persoonlijk niet genoten van deze 6 (voorheen) toppers, en dat heeft een bittere smaak achter gelaten. Toch lees ik overwegend allemaal zéér positieve berichten hier van afgelopen jaarwisseling.

(Om het e.e.a. duidelijk te maken, alle cakes hebben lekker uit elkaar gestaan bij de verwarming en zijn droog bewaard en zónder regen afgestoken, de wind was wel een issue uiteraard, maar geen van de cakes is nat geweest/afgestoken tijdens regenval. Ook zijn alle cakes aangestoken bij het hoofdlont (nr. 1).

Back
Bovenaan