Deze heeft mij helaas erg teleurgesteld dit jaar. Was er vorig jaar lyrisch over. Enkele dingen die me opvielen:
- Steek het hoofdlont aan, begint met de finale??
- (ik geloof twee cakes) die er gewoon mee op hielden, de eerste na 3 schoten, de ander had geen finale salvo.
- Boeketgroote viel tegen t.o.v. wat ik vorig jaar had gezien, en zeker tegen andere cakes (profire series en andere 30mm bakken).
- Tempo kon mij niet (meer) bekoren na andere producten die sneller schieten, of 2 cakes tegelijk bijvoorbeeld, of boxen met tempo/salvo's zoals een colourful city.
Dat laatste puntje is uiteindelijk persoonlijke smaak, ik weet nu dat ik wel van wat tempo houd, maar géén chaos. De andere punten zijn wel serieuze issues. Heb persoonlijk niet genoten van deze 6 (voorheen) toppers, en dat heeft een bittere smaak achter gelaten. Toch lees ik overwegend allemaal zéér positieve berichten hier van afgelopen jaarwisseling.
(Om het e.e.a. duidelijk te maken, alle cakes hebben lekker uit elkaar gestaan bij de verwarming en zijn droog bewaard en zónder regen afgestoken, de wind was wel een issue uiteraard, maar geen van de cakes is nat geweest/afgestoken tijdens regenval. Ook zijn alle cakes aangestoken bij het hoofdlont (nr. 1).