Spinning to white blink

Voor de Showtime serie valt de prijs nog mee ik had verwacht dat ze er 50 voor vragen. Hij is erg mooi maar de schoten komen wel erg laag denk niet dat hij zo door de keuring komt.

Product afbeelding

59b817aa92393.png

Deze gekregen in plaats van de brocade waterfall.Nou zal me benieuwen op de films ziet die er goed uit.

Heb je een hele mooie vervanger gekregen. Ik heb echt hoge verwachtingen van deze cake. Kan niet wachten om het de lucht in te schieten.

Was inderdaad een hele fijne cake ook. Die spinning tails vond ik er gaaf en het boeket was ook dikke prima. Van genoten.

Deze per 4 geschoten, van 1 naar 3 stuks.
Ik had de boeketten eerlijk gezegd groter verwacht, maar hij is verder prima uitgevoerd. Mooie spinners, goede blinkers en een prima tempo.
Mooie cake, per stuk al prima.

Goede bak hoor.
Showtime in 30mm had ik nog niet eerder gezien, maar ik denk dat je dat voor deze vette spinning tails misschien wel nodig hebt. Blinkers waren ook gewoon goed.

Inderdaad een hele goede cake. Mooie spinners en goede blinkers. Alles deed het, ondanks de flinke wind, ook nog heel netjes.

Geweldige cake, erg gaaf om ook in shows te gebruiken.

Heerlijke spinner en groot boeket, als ik hem met korting kan krijgen ga ik hem zeker op de lijst zetten voor komend jaar.

3x gezien deze met de jaarwisseling, topper! Schiethoogte is hoger dan op de cafferata film, maar man man wat blijven die blinkers lang hangen! Goede burst ook en mooie tail! :cool:

Back
Bovenaan