Vuurwerk Discount

Ik moet het allemaal nog maar meemaken, als het echt zo zeker was hadden veel importeurs geen nieuwe thunderkings laten maken dit jaar. De kans is er natuurlijk, maar vooralsnog denk ik dat de vuurpijlen en gewone knallers er als eerst uitgaan en Thunderkings nog zeker een jaar mogen

Ik maakte net de Work of Imagination open (die dus Time Rain Coco heet) en viel me op dat het uit 1 blok bestaat. Zitten wel stickertjes 1 tm 4 op maar dat lijkt voor de vorm.

Ik maakte net de Work of Imagination open (die dus Time Rain Coco heet) en viel me op dat het uit 1 blok bestaat. Zitten wel stickertjes 1 tm 4 op maar dat lijkt voor de vorm.

Klopt inderdaad:) Andere compounds van andere importeurs zien eruit alsof ze snel in elkaar geflanst zijn en met losse stukken maar hier ziet alles er netjes uit:) 1 stuk lijkt ook gelijk wat professioneler vind ik. Ben erg benieuwd naar deze en alle andere cakeboxen

Sowieso een erg fijne winkel waar ik ook zeker weer terug ga komen:)

Ik had de Work of Imagination LTD hier gehaald. Wat een beest. Was wel er jammer dat er 2 boxen tegelijkertijd schoten. Blijkbaar iets niet goed aan de binnenkant? Nog meer mensen dit gehad?

Genoten van jullie vuurwerk met de Extreme G-force en Work of Imagination als toppers! Ook bij de cakes van de Platinum lijn zaten toppers.

Ik had de Work of Imagination LTD hier gehaald. Wat een beest. Was wel er jammer dat er 2 boxen tegelijkertijd schoten. Blijkbaar iets niet goed aan de binnenkant? Nog meer mensen dit gehad?

Ja was in 20 seconden klaar maar dat maakte hem wel spectaculair!

Die imagnation is goed zeg. Voor die 59 ziet er goed uit

Inderdaad, stuk voor stuk prachtbakken. Extreme g-force 4000 ook echt een topper, bleef maar doorgaan en de finale was ook niet mis;) Als het goed is staat deze op film. Morgen even zien hoe of wat:D

Edit: Jullie waren me al voor:wink:

Die van mij had duidelijk meer haast.. in 20 sec klaar.

Ook niet verkeerd, met single effect moet je het toch meer van de snelheid en of opbouw hebben. Al wil je natuurlijk ook wel langer genieten. Vond de mijne perfect rustige stukken en leuke versnellingen, burst en spreiding was ook gewoon goed.

Geen topic van dus dan maar hier. Gaat om de Platinum cake V waaier van 32 euro.
Filmpje gevonden op youtube, dus niet van mij.

Dit is inderdaad die combideal ja, hoop dat die dit jaar weer komt. 380 euro voor 5 bakken en daar kreeg je dan gratis de goldfinger bij (immortal gold) dus 6 boxen. 380 delen door 6 = 63,33 per box:) En stuk voor stuk toppers. (of iig die ik zelf had)

Dit is inderdaad die combideal ja, hoop dat die dit jaar weer komt. 380 euro voor 5 bakken en daar kreeg je dan gratis de goldfinger bij (immortal gold) dus 6 boxen. 380 delen door 6 = 63,33 per box:) En stuk voor stuk toppers. (of iig die ik zelf had)

Dit ga ik ook doen als deze aanbieding er weer komt. Had zelf de milenium crown en de golden spider. Beide top bakken en van compoumd merkte ik 0.0 het leken gewoon 100s profblokjes qua tempo en ook wat de uitwerking betrefd scheelde het ook niet giga veel.

Wanneer je hier bestelt, moet je dan je spulletjes in Almelo ophalen of kun je een afhaalpunt selecteren in heel het land?

Back
Bovenaan