Vuurwerk Discount

Ik heb het gevoel dat dit beesten van bakken zijn.
Good ol' no nonsense 100 shots!

Daar hebben ze er genoeg van inderdaad (huidige boxen) maar zoveel verschillende/nieuwe en je weet van allen niet welke effecten je krijgt. Mensen hebben smaken en smaken verschillen, dus kan het maar net zijn dat je een box koopt waarvan de effecten je niet aanspreken.

Snap echt wel dat met zulke boxen een filmpje niet altijd kan, maar een goede effect omschrijving moet toch kunnen? Ze laten hem maken dus ze weten welke effecten er bij welke boxen horen:wink:

Vind het een top zaak en heb ook een bestelling gedaan, maar als er wat meer duidelijkheid over de boxen was had ik misschien het 3 dubbele gehaald:D

Ik had een mail gestuurd naar VWD met dezelfde vraag, helaas geen response...

Heb verder wel het idee dat VWD zich ook goed wil profileren tussen namen die tegenwoordig uitstekend presteren!

Ik had een mail gestuurd naar VWD met dezelfde vraag, helaas geen response...

Heb verder wel het idee dat VWD zich ook goed wil profileren tussen namen die tegenwoordig uitstekend presteren!

VWD is een onderdeel van Rubro als ik het goed begrepen heb. En zeer nette prijzen:) Kan natuurlijk ook dat sommige dozen bestaande rubro dozen zijn of er teveel op lijken en ze daarom geen video's plaatsen om andere winkeliers niet op de tenen te trappen;)

Maargoed blijft toch allemaal gissen ben ik bang

Uiteraard, net zoals Vuurwerkmania... heb het idee dat Almelo en omgeving de hele Zen fabriek in China owned! :D

Maar misschien wil VWD een leuke concurrent worden van Mania, old boys network...

En je hebt gelijk allemaal giswerk!

Die compound boxen zien er erg leuk uit moet ik zeggen, beetje profblok idee:wink:
Wil sowieso nog 1 of 2 boxen erbij halen hier, twijfel nog om de WORK OF IMAGINATION LTD 100’S te halen erg goedkoop, maar heb het idee dat de iets duurdere toch beter zijn:shy:

Ziet er gewoon als goede kwaliteit uit in het filmpje hierboven! weet je toevallig ook welke dit is? hoeveel inch de tubes zijn? hopen op 1.2" :)

Had ik maar wat budget bewaard. Voor 380.- heb je 12 kg kruit. De 5 compound die ze voeren, + gratis immortal (/) gold(finger) geen geld toch.

Die compound boxen zien er erg leuk uit moet ik zeggen, beetje profblok idee:wink:
Wil sowieso nog 1 of 2 boxen erbij halen hier, twijfel nog om de WORK OF IMAGINATION LTD 100’S te halen erg goedkoop, maar heb het idee dat de iets duurdere toch beter zijn:shy:

Welk blok gaat het hier om ? Ziet er iig goed uit ! Heb tot nu toe de golden spider, Millenium crown en transbomber xxl besteld. Wellicht dat wanneer het weer goed gaat worden en er nog wat van de geldboom valt er nog wat bij komt.

Toch de WORK OF IMAGINATION LTD 100’S er nog maar bijgenomen, voor deze prijs ga je rond deze tijd geen goedkopere 100s box meer vinden, ben benieuwd. Aardig wat mystery boxen gehaald dit jaar:P

Nu ben ik echt klaar:rolleyes:

Toch de WORK OF IMAGINATION LTD 100’S er nog maar bijgenomen, voor deze prijs ga je rond deze tijd geen goedkopere 100s box meer vinden, ben benieuwd. Aardig wat mystery boxen gehaald dit jaar:P

Ben over mijn budget heen, hij is weliswaar 59 euro maar er is 0 info over beschikbaar dus ik wacht nog even af

Ben over mijn budget heen, hij is weliswaar 59 euro maar er is 0 info over beschikbaar dus ik wacht nog even af

Mijn budget is ook al 3x over de kop:P Denk alleen dat hier geen beeldmateriaal of iets dergelijks meer van komt dus moest de gok maar nemen. Groot kaliber staat erbij en bijna 2000 gram aan kruid, moet haast wel goed zijn (mits ze de cijfertjes er niet voor de sier hebben staan) Andere boxen van hun zijn ook samengesteld uit (bestaande) topboxen, dus heb er best vertrouwen in eigenlijk:)

Ik neig te zeggen dat dit een box is a la de Showbox van VWM, of hoop ik dit nu teveel! :cool:

Back
Bovenaan